redline

Hva bruker dere til å vaske med inni bilen?

25 innlegg i emnet

Hva bruker folket til å shine opp dash og øvrige plastdetaljer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Optimum protecant eller Chemical Guys silk shine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat anskaffet meg DP Total Interior Cleaner og Optimum Protectant...Skal være bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars cockpit shine.. Funker fjell :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Autoglym Interior Cleaner og luft fra kompressor til vasken, etter det har jeg på Optium Protectant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div børster, fuktig Microfiber, litt APC noen ganger og avslutter med Optimum Protectant. Chemical Guys Leather Scent for go'lukta.

Når jeg er lat:

Meguiar's Quick Interior Detailer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var så heldig å få låne en liten dæsj med Meguiars Hyper Dressing (blandet til matt) for å shine opp vinylen. Gav et kjempebra resultat, noe de fleste andre ting jeg har prøvd også har gjort, men denne varer mye lengre! Ser at jeg kan ta en liten shine nå, men absolutt akseptert etter 2 mnd. Tror dog ikke Hyper Dressing er mulig å få kjøpt. (Forhandlerserien)

Chris :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyper Dressing selger de på bil extra.Kanon produkt men har ikke testet det på interiøret,skal bruke det på invendig hjulbuer i morra hvis jeg legger om til sommer hjul

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Benytter noe fra Chem guys, men klarer ikke huske hva det heter....funker i allefall gulle godt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silk shine?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sjekke i kjøleskapet mitt først, husker f ikke hva det var

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasker med Chemical Guys sin APC etterfulgt med Wolfgang Vinyl & Rubber Protectant. Funker fint på interiøret på bilen min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På teppet bruker jeg Autoglym Interior shampoo som jeg gnikker inn med en tørr svamp. Til skinn stolene har jeg nå kjøpt Swissvax Leather Care kittet som gidde et fantastisk resultat!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasker nå med DP Interior Cleaner, denne kan jeg absolutt anbefale! Bruker den på alt fra vinyl til plastikk og stoff. Hadde en diger flekk på midtarmlenet bak, tok det ut, sprayet godt på og gnei med en børste. Deretter tørket jeg det bare vekk! Helt utrolig :D

For vinyl og plastikkdetaljer bruker jeg optimum protectant som også gir et godt resultat uten å være for shiny! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tar bilextra for 1 liter konsentrert hyper dressing i meguiars flaske med sprayer ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DP total interior cleaner er en veldig god allround rens til stoff, vinyl etc. Men jeg synes den tiltrekker seg litt mye støv, så har bestilt Optimum protectant i håp om at dashen ikke skal støve ned like fort.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt valg! Det jeg bruker hvertfall :) Dp interior cleaner først (ikke hver eneste gang) og så gå over med Optimum Protectant ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hva bruker folket til å shine opp dash og øvrige plastdetaljer?

Nanolotus® Nanosvampen, Vand og en fugtig microfiber klut. Mere trenger du ikke, ekstremt effektivt. Fjerner også spor av polish på plastik lister.

Evt. Forsegle plastikken efterpå med NanoLotus® Plast og Kunststoff Forsegling for at holde plastikken fin og let at rengjøre.

http://www.nanowebshop.no/catalog/product_...products_id=227

http://www.nanowebshop.no/catalog/product_...products_id=238

Mvh

NanoLotus®

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Objektivt svar :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve det der.. sikkert kult hvis det fungerer ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive