Trondb

Kan Surfex fjerne produktrester?

Jobber akkurat med en Mitsubishi Outlander og denne tar fullstendig motivasjonen fra meg...

Dritt lakk som er håpløs å få buffet produktene av. Syns nesten at det blir enda verre med hologram om eg prøver med Kontrollspray også. Så når motivasjonen synker og synker etter det meste av produkter og padd i samlingen er brukt parkerer vi bare maskinen og tar turen inn for å se om man finner litt trøst i DCN.

Leser at noen fjerne siste produktrester med Surfex 1:10, er dette effektivt?

Er åpen for alle tips både til produktrestene og kombinasjoner til Outlander...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en mulighet det ja, ikke buffe men bare fjerne polish med Surfex, ut og håndvask. Hvilke produkter har du brukt og maskin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray kontrollspray på med en gang før du buffer. Og buff momentant etter at du har tatt av maskin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1:5 surfex bruker eg til fjerning av produktrester. Ligger vel litt show&shine av outlandere her, bare å søke og finne noen tips :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en mulighet det ja, ikke buffe men bare fjerne polish med Surfex, ut og håndvask. Hvilke produkter har du brukt og maskin?

Har brukt alt av 3M og Rupes i alle slags kombinasjoner med MTP, Rupes og uber puter. har brukt 21 Rupes og Krauss..

Tenkte på å buffe først og deretter ta en Surfex runde når bilen er "ferdig"..

1:5 surfex bruker eg til fjerning av produktrester. Ligger vel litt show&shine av outlandere her, bare å søke og finne noen tips :)

Har søkt men har desverre ikkje absolutt alt av produkter som det blitt brukt tidligere her

Spray kontrollspray på med en gang før du buffer. Og buff momentant etter at du har tatt av maskin

Ok...trodde at man skulle bruke kontrollspray etter at man hadde buffet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt alt av 3M og Rupes i alle slags kombinasjoner med MTP, Rupes og uber puter. har brukt 21 Rupes og Krauss..

Tenkte på å buffe først og deretter ta en Surfex runde når bilen er "ferdig"..

Har søkt men har desverre ikkje absolutt alt av produkter som det blitt brukt tidligere her

Ok...trodde at man skulle bruke kontrollspray etter at man hadde buffet

Det stemmer det, men av egen erfaring på min så var det, det eneste som funka
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med en QD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive