Nanolex

Slutt på Nanolex kampanjer :) :(

Skal snakke rett fra levra her. Mange er nok enige med meg, med unntak av de som KUN kjøper når noe er

på billigsalg. :)

Vi har over flere år hatt som vane å lansere vårsalg, sommersalg, høstsalg, jule- og nyttårs-salg, påskesalg og så videre, satt litt på spissen...

Dette har ført til følgende: Vi har solgt mye, MEN

* Det blir veldig mye å gjøre i enkelte perioder, og svært lite i andre

* Vi selger mye, men tjener svært lite

* Medlemmer på DCN venter ofte med å handle, i påvente av nye rabatter og/eller kampanjer

* Potensielle forhandlere skremmes vekk. Hvem ønsker å sitte med hyllefyll når importøren i realiteten blir deres konkurrent?

Derfor setter vi strek fra dags dato. Punktum.

Rabatter vil fremdeles være mulig, men det blir da opp til hver enkelt forhandler å bestemme, ikke opp til oss.

Lager egen tråd som omhandler våre rabattordninger.

Håper på forståelse fra de fleste av dere... ;)

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å fortsette med Nanolex uavhengig av rabatter og kampanjer, da kvaliteten på produktet og service hos forhandler er det viktigste :)

Men dere har jo valgt dette selv, ved å ha flere og bedre kampanjer en resten av forhandlerene. Tror de fleste her ville vært fornøyd med 10% vip rabatt og en skjelden kampanje/lansering/gruppekjøp. 40% (?) ved første kjøp er jo på grensen til vanvidd! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å fortsette med Nanolex uavhengig av rabatter og kampanjer, da kvaliteten på produktet og service hos forhandler er det viktigste :)

Men dere har jo valgt dette selv, ved å ha flere og bedre kampanjer en resten av forhandlerene. Tror de fleste her ville vært fornøyd med 10% vip rabatt og en skjelden kampanje/lansering/gruppekjøp. 40% (?) ved første kjøp er jo på grensen til vanvidd! ;)

Det har du helt rett i... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive