Gå til innhold

Surr med leste - ikke leste tråder


Gry

Recommended Posts

Jeg er jo litt av og på forumet om dagen, har ikke tid til mer enn litt nå og imens. Så jeg liker jo godt at forumet husker hva jeg har lest og ikke. Bortsett fra at det er helt på trynet nå.

F.eks så har jeg jevnlig vært inne og sjekka de trådene der jeg har deltatt, men allikevel så insisterte flere av disse å starte i januar da jeg satt og leste her om dagen (husker ikke eksakt når, men det var denne uka). Og det er ikke bare innbilning, jeg kjente igjen flere av innleggene i flere av trådene så jeg har lest dem før.

Og så søkte jeg nettopp etter noe info, og oppdager plutselig at alle forumene er merket som lest fra og med 15 september. Så derfor oppdaget jeg det ikke straks, må gjerne bla en side eller to for å komme såpass langt tilbake i tid.

Skjedde det noe spesielt med forumet 15 september? Eller er det tapatalk som herjer? Har den installert på nettbrettet selv om jeg sjelden bruker den til å lese med.

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært vekke i 4 uker. og har holdt på di to siste ukene å ta igjen det uleste.

Har selv møtt på samme problem som deg.

Jeg følte det var noe rart når hver tråd jeg hadde vært å lest tidligere, startet høyere oppe på siden eller siden før der jeg var kommet til. Merket det på at jeg kjente igjen ting jeg har lest før.

Men F.eks. "Hva har du kjøpt i dag?", "DCN's frustrasjonstråd", "Dagens bilde av bilen" og alle disse store trådene starta på første side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Tapatalk viser av og til (ikke alltid) noen tråder som er lest på PC, og som dermed ikke skulle dukket opp i "Nye tråder"-listen i Tapatalk. Etter en manuell refresh av listen forsvinner de, så mulig det er en aldri så liten sync-forsinkelse et sted. No biggie; alt annet fungerer som det skal.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke lest mer enn kanskje to-tre tråder i tapatalk (hd forøvrig), jeg synes tapatalk suger på å vise tråder med bilder så jeg bruker den mest som påminner om oppdateringer i tråder jeg abonnerer på.

Kenni, bruker du tapatalk?

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Ikke trøbbel med tapatalk her heller. Bruker nettleseren til bildetunge tråder

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke lest mer enn kanskje to-tre tråder i tapatalk (hd forøvrig), jeg synes tapatalk suger på å vise tråder med bilder så jeg bruker den mest som påminner om oppdateringer i tråder jeg abonnerer på.

Kenni, bruker du tapatalk?

Det glemte jeg å skrive.

Jeg bruker ikke tapatalk da jeg rett og slett ikke likte det.

Bruker bare vanlig internett på ipaden og vanlig Explorer på laptoppen.

Samme problemet på begge plasser fordi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...