Gå til innhold

Støvsuger/rensemaskin


Grefstad

Recommended Posts

Hei.

Vurderer å gå til innkjøp av en god bil støvsuger og rensemaskin, men har dere noe gode tips og erfaringer?

- Hobby Detailer

 

- Toyota Corolla 2000

 

- Toyota Corolla 1985

- BMW 520DA 2008

- Nissan Navara 2009

- VW Caddy 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Eg bruker green clean. Har vann på rensemaskina. Sprayer på rensevæske med ei sprayflaske. Venter litt. Sprayet på meir og bruker ein kost. Deretter får rensemaskina jobbe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jakt va en Rensemaskin jeg å, så jeg lure litt på hvordan dere gjør d å hvilken såpe/renseveske dere bruker :)

GTechniq W2 :)

Auto Finesse Verso har jeg også vært godt fornøyd med til rensen av mitt interiør. og mye annet i huset, så den står på sprayflaske lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den maskinen fra bilnerden siden i sommer og det er den samme som andre samarbeidspartnere selger her inne med litt forskjellige farger, min er turkis. Har tømt noen lass med grus og sand fra bilene jeg har tatt, og er egentlig bra fornøyd. men jeg har ikke testet andre løsninger, så det er vanskelig å sammenligne med alternativer.

Jeg har også brukt den sammen med en tornador støvsuger adapter og det er veldig effektivt, men ulempen er at en trenger en god kompressor.

Litt vanskelig å si på kvalitetet på lang sikt men sett i forhold til prisen regner jeg med at den tåler mitt bruk en godt stund fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan

Hvordan gjør du d da? Sprayet du g techingw2 eller cg greenclean på stoffe å så går over med maskina eller blander dere middelet i maskina? :)

Begge deler, kommer an på hvor skitten stoffet er, men det enkleste er å sprøyte på og jobbe det inn.

Dermed slipper du å bytte vannet i maskinen når du skal få vekk såpa igjen :)

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...