Dag/Swissvax

Swissvax på Oslo Motor Show!

Swissvax er tilbake på Oslo Motorshow i år!

Fra 10 - 12 oktober vil vi være på plass med stooor stand på 200 kvadratmeter i hall D (D02-09/D02-07) og masse gode tilbud og aktiviteter!

Vi vil blant annet i samarbeid med Rupes importøren Holgers AS (Rune) ha et Rupes/Swissvax academy hvor du som nybegynner eller viderekommende kan lære mer om Rupes og Swissvax sine produkter og teste det i praksis med instruktører ved din side. Det vil selvfølgelig være mulighet for å gjøre meget gunstige kjøp på maskiner og pakker

Som de fleste har fått med seg lanserer vi sammem med vår gode ambassadør Tommy Lund (Tommy's CarSpa) den helt nye voksen Swissvax "Tommy Lund's" Utopia - vi gleder oss! Det vil si at Tommy er hos oss hele helgen og du kan snakke med han om alt fra voksen til andre bilpleiespørsmål - eller bare slarve om det du vil :)

Vi vil ha flere Swissvax Certified Detailere innom som dere kan slå av en prat med om dere ønsker å vite litt mer om konseptet eller hvordan det er å drive proft eller semi-proft med faget. Vi har grunn til å tro av vi vil se blant annet Finn Hansvold, Lars Kristoffer Krokeide, Bernhard Brynildsen, Roger Sorlmyr og Brage Engdal innom (og selvfølgelig Tommy da) :)

Ta turen innom oss for å skravle, handle til gode messepriser, lære eller bare drikke en kaffe - vi gleder oss til å treffe dere alle!

Mvh Team Swissvax

post-71-0-57664900-1412621316_thumb.jpg

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Titter en tur innom. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert;) vi ses

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare bodd i nærheten, så hadde jeg nok glatt kommet så tidlig at jeg fikk meg et eksemplar av Utopia :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stå på stand der hele helgen selv så jeg tar turen innom for å sjekke litt messepriser :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedritent at det ikke arrangeres noe bilshow i Bergen... Oslo blir litt for langt å reise for å bruke tusenvis av kroner :P

Endret av Christer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakkes der borte! Eg tar med lommeboken :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig flott stand dere hadde iår. Fikk dessverre ikke hvert der så lenge som jeg ønsket da resten av gjengen jeg var med var veldig travle.

Fikk med meg en Concorso da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Øyvind :) Tilbakemeldingene var veldig gode og det gjør oss stolte og glade! Vi vil samtidig få takk alle dere andre som også var innom - en fantastisk helg! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive