André_

Gtechniq G4/5 hjelp

Sitter å skal bestille G4/5 nå. Følger det med noe påføringsutstyr i en av pakkene? Hva trenger jeg i såfall? Fortstått at den er tyngre å jobbe med enn G 1/2. Er den å anbefale?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bomullspad (typisk sminkepad som damene bruker) benytter jeg til G5. Legg i rette linjer i vindretning. Videre benyttes en lett fuktet MF til å buffe, og en tørr etterpå.

G4 kan man vel benytte en vanlig gul skumgummipad til, f.eks.

Står mer om dette hos Gtechniq: http://gtechniq.com/shop/3s-for-cars/polishing/g4-glass-nano-polish/

EDIT:

typos

Endret av Klykken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er lettere å legge enn enn G1:P

Følg anvisningen fra klykken over her så går det bra.

Mulig det følger med et par sminkepads i pakka.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når dere sier sminkepad: Mener dere da sånn rund som brukes til det jeg kaller "pudder" og ligner på en polishpad? Badet her hjemme er overfylt av sminkeutstyr jeg ikke aner hva er. Og hvis jeg spør: Hva er dette, er det bomull, tror jeg fort jeg blir bustet for å stjele utstyret hennes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike di bruker for å fjerne neggellakk bruker jeg. Helt det tekniske sminke begrepet kan jeg ikke men, bomullspad :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker voksapplikator jeg, fungerer bedre enn de bomullsgreiene...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker voksapplikator jeg, fungerer bedre enn de bomullsgreiene...

X2

Mye lettere og bedre med en påføringspad. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også pleid å bruke voksapplikator. Fungerer utmerket sammen med denne ruteforseglingen, da den har konsistens som en type polish. RainX har jeg brukt sminkepad eller tork på, siden den er i rinnende væskeform. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også innom å få tettet en liten steinsprut. Noen som har noen formeningen om fyllmassen blir mindre synlig om det poleres først?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G4 foretrekker jeg maskin, grov pute og lavest hastighet på. Da er den en fryd å jobbe med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G4 foretrekker jeg maskin, grov pute og lavest hastighet på. Da er den en fryd å jobbe med :)

Mulig å bruke en Rupes 15 til formålet? Vil ikke padden trenge en del polish for bare å bli mettet? Disse flaskene er vel ikke så store i volum?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja går fint det. Trenger ikke å bruke så mye nei.Flaska holder lenge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å bruke en Rupes 15 til formålet? Vil ikke padden trenge en del polish for bare å bli mettet? Disse flaskene er vel ikke så store i volum?

1 dråpe på en blå pute tar MYE. Den er sykt drøy, med 15 kjør på 1 akkurat som du sprer vanlig polish. thats it

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive