Scandic Shine AS / Ketil

Scandicshine Oslo Motorshow 2014

Oslo Motorshow 2014 - Scandicshine stiller i år!

Da er det snart tid for Oslo Motorshow igjen og i år stiller vi med stand! Besøk oss på standnr D05-09.

Vi kommer til å ha varer fra Chemical Guys, Scholl Concepts, Smartwax, Polishangel, Krauss, Flex og Rupes maskiner.

Det blir et eget område for test av produkter og maskiner, her har dere muligheten til å prøve både Rupes, flex og krauss poleringsmaskiner.

Det vil selvfølgelig bli noen gode messe tilbud =)

Følg med i tiden framover for å være med i trekningen av gratis billetter til showet (Facebook)
10015054_10152331821317826_4460981367782

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall. da sees vi der :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg.

Flott at dere har eget test område. Dette vil nok trekke litt folk. Får håpe det også kommer andre enn DCN'ere for å teste da. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg.

Flott at dere har eget test område. Dette vil nok trekke litt folk. Får håpe det også kommer andre enn DCN'ere for å teste da. :P

Jeg tenker å ta en tur å teste rupes, regner med å se deg der :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok innom for å teste Rupes. :) lurer på å bytte ut min flex 3401 i en duetto/15 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom å handlet med kjerringa under Oslo motorshow og fikk heldigvis med meg rabattkoden så jeg får handlet også uten at kjerringa ser på ;) hehe, men når jeg putter den inn trekker den fra rabatten, men blir ikke frakten trukket fra. Har jeg gjort noe feil?

Endret av Robin Stoneman
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert bare krysse av på hentes i butikk, det har det iallefall vært tidligere ved slike kampanjer. Det gjorde jeg, og skrev bare Oms kampanje fri frakt i kommentarfeltet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert bare krysse av på hentes i butikk, det har det iallefall vært tidligere ved slike kampanjer. Det gjorde jeg, og skrev bare Oms kampanje fri frakt i kommentarfeltet.

Cool :) Da prøver jeg det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frakten blir trekt fra som rabatt senere i prossesen. Når du skal bekrefte ordre. Da ser du at rabatten har stege.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom standen deres i helgen, og fikk god info om blant annet scholl. Så neste gang vi skal prøve ut ny lakkrens og polish, så er scholl foretrukken å prøve!

Nye Krauss maskinen var veldig fin å jobbe med! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott stand og ålreit karer!! Blei en ny flex på meg etter å ha testet litt på panseret der sammen med en hyggelig herremann. Noen scholl pader og polish blir det nok også å prøve fremover - Takk skal dere ha!

Mvh

Raymond

Endret av Rayhaako
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fantastisk helg, mange kjente og ikke minst ukjente :) Alltid hyggelig å hilse på kundene face to face!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for super raskt og feilfri sending B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive