Gå til innhold

Ønsker testere av metall partikler fjerner


_Makki_

Recommended Posts

Hvordan går utprøving for dere som har hatt dette produktet noen dager?

Kan vi som sitter å venter på litt info om dette få en liten smakebit av deres feedback??

Hvordan går femdriften med priser etc for trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går femdriften med priser etc for trådstarter?

Ettersom trådstarter er en privat bruker, må dere kontakte en evt forhandler for å få tak i priser.

Siste jeg fikk av info fra Makki er at det ikke er signert noen avtaler for distribusjon i Norge enda, men at produktet er å få kjøpt i mange europeiske nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken er motatt, godt embalert og alt vel så langt. Skal gjøre en test med bilder på noen skikkelig inngrodde felger når været har roet seg. Det blåser stikker og strå og regnet kommer i bøttevis her nå.....

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da åpnet det seg et værvindu for utendørs aktiviteter. Hadde en skvett Corrosol igjen som konkurrent. Felgene er oppussingsprosjekt som har fått juling (ikke av meg) siden en gang på 90-tallet tenker jeg.

Slik var de etter skrubbing med Rim7

IMG_2219.JPG

IMG_2221.JPG

IMG_2220.JPG

Endret av ODDATLE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "blod" men en omgang til med kjemikalier i 6 nye minutter, hard skrubbing med Jordan oppvaskebørste så avspyling med høytrykk.

IMG_2228.JPG

IMG_2229.JPG

IMG_2230.JPG


Konklusjon: Felg til venstre skrubbet med Korrosol - høyre med Makki's. 1-0 til Korrosol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
JonasNordvoll

Har helt glemt av å gi respons, men har fått testet dette på en Audi felg som hadde fått spist litt bremseskive.

Etter 2 runder med bilberry 1:2 så var det enda en del igjen. Men etter en runde med PRIX så var alt borte! :D Dette er noe jeg ønsker mer av!

2014-11-14124552_zps7e07a83c.jpg2014-11-14124548_zps25f4708c.jpg

S&S

S&S #6 MB E-Klasse #5 Volvo V70 #4 VW E-Up! #3 Audi A6 Avant #2 Honda Civic

Kjører nå: 03 Vectra C GTS

                15´VW E-Up!

                99´ Mercedes Benz CLK 230K

Gyeon Certified Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Helt glemt vekk denne. Har fått testet den på litt diverse felger og biler, og er godt fornøyd med virkningen. Ikke helt på nivå med Iron-X, men bra likevel. Har desverre greid å miste de fleste bildene av resultatet etter den eksterne harddisken min kveldet.

Har kun dette:

20141029_093810_zpsvjjrbvv4.jpg

Eneste jeg kan klage på er lukten. Lukter virkelig grusomt. Men kjøper definitivt om det kommer som et rimelig alternativ til Iron-X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...