Gå til innhold

Sneak Peak På Bilen Min!


Kenneth Nilsen

Recommended Posts

Såå endret dette seg drastisk! ;) Nå har jeg ordnet så jeg har garasje på "fulltid" dvs hele året, når jeg vil. Så i morgen tidlig tar jeg med meg en svart Audi A4 og polerer, review kommer i løpet av morgendagen forhåpentligvis! ;)

Garasje er et must! :) Gleder meg til å se resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Noen som ikke vil at jeg skal polere tror jeg. :unsure:

Er -2 grader her, og garasjen viste seg og ikke ha -noe- isolasjon i det hele tatt. Bare betonggulv og planker. <_< Håpe jeg får varma opp driten i løpet av formiddagen da.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Der fikk du 3 riktige svar HHA ;)

Den blir nok blankere, jeg fikk sett hvor dyp lakken faktisk er når jeg gjorde denne comboen. Så blir nok til at jeg bestiller noe glaze eller voks. Har veldig lyst på Pinnacle sin Souveran paste wax! Tror det blir den. :lol:

Mens jeg clayet bilen i vaskehallen hos Esso idag kom det en forundra taxi sjåfør som ventet i maskinvask-køen bort til meg å sa; "HØH, du gjør a? Nei fyfader, skar je lære deg et triks? Dra på Europris å kjøp kraftvask, så slepp du denna jævla svampinga ell faen du driv med!" Så gikk han, rakk ikke si noe jeg, bare så litt forundra på han, haha :P

Tusen takk for tilbakemeldinger!

God dag Whiplash!

Høres ut som at du har stått i vaskehallen på Esso Storhamar...

Vasker der selv til tider, å får ALDRI stå ifred pga stressende drosjesjåfører og masete folk som klager på at vi bruker så lang tid! Hehe... Har fått høre lignende kommentarer som du fikk der, "sjå her, je bruker denna vaskekosten her je, da har du både såpeguffe å svamp i ett, så blir du fortere ferdig" - Ikke rart det ser ut som at en tornado av stålull har feid over bilen dems...

Uansett, liker jobben du har gjort med ett par biler, sett div bilder på BF å her på DCN forumet. Stå på!

Endret av r_style
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen
God dag Whiplash!

Høres ut som at du har stått i vaskehallen på Esso Storhamar...

Vasker der selv til tider, å får ALDRI stå ifred pga stressende drosjesjåfører og masete folk som klager på at vi bruker så lang tid! Hehe... Har fått høre lignende kommentarer som du fikk der, "sjå her, je bruker denna vaskekosten her je, da har du både såpeguffe å svamp i ett, så blir du fortere ferdig" - Ikke rart det ser ut som at en tornado av stålull har feid over bilen dems...

Uansett, liker jobben du har gjort med ett par biler, sett div bilder på BF å her på DCN forumet. Stå på!

Hei r_style! :)

Esso storhamar ja, sto der senest igår med den Volvo'n jeg tok (ligger noen bilder på egen tråd) og da kom det bort en gammel mann på 70-80 år og lurte på hva jeg drev med (clay), så forklarte jeg han da, og han syns dette var imponerende osv osv. Var forresten 3 biler inn / ut før jeg var ferdig :blink:

Takk! Kult med fler fra nærområdet. :)

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei r_style! :)

Esso storhamar ja, sto der senest igår med den Volvo'n jeg tok (ligger noen bilder på egen tråd) og da kom det bort en gammel mann på 70-80 år og lurte på hva jeg drev med (clay), så forklarte jeg han da, og han syns dette var imponerende osv osv. Var forresten 3 biler inn / ut før jeg var ferdig :blink:

Takk! Kult med fler fra nærområdet. :)

Stod på Esso`n i går j også, drev på en god stund, til noens fortvilelse tydeligvis... Skal ikke stresse når man skal vaske bil, men det skjønner ikke "de andre"...! Hehe

Kunne gjerne ha tenkt meg å studert de bilene du driver med, venter selv på en pakke med G220 og div Menzerna og Duragloss produkter, så volvo`n får litt pleie...!

Men, nok om det, back to topic :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Hehe, ja, kan stoppe å prate litt med deg når jeg er ute å lufter VR6'n. ;)

Den skal ta's med roterende og det som skal til få å få den våt.

Hva slags bil har du? Vinrøde 850'n eller noe?

EDIT: Du kommer til å elske Menzerna, det er et avhengighetsdannende merke! G220 er DA det? Meguiars sin vel?

Endret av whiplash

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, kan stoppe å prate litt med deg når jeg er ute å lufter VR6'n. ;)

Den skal ta's med roterende og det som skal til få å få den våt.

Hva slags bil har du? Vinrøde 850'n eller noe?

EDIT: Du kommer til å elske Menzerna, det er et avhengighetsdannende merke! G220 er DA det? Meguiars sin vel?

Kjører en svart volvo 965 turbo... Ja, du må nå bare stoppe på, så kan vi slå ann en liten prat!

Meguiars sin DA maskin den G220`n, stemmer det! Starter pent med DA maskinen, ettersom j ikke er noen rocky med roterende maskin, får DA`n duge til greie poleringsjobber samt litt forskning på små korreksjonsjobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...