Arild

Ny kjerringbil inntil 100000.-

61 innlegg i emnet

Halve norge maser om bmwen nå så den forsvinner nok snart ut av gården :(

Tenkte å overraska kveget med ny bil .. (Hu blir aldri fornøyd med noe uansett hva jeg kjøper om det er iphone, bil, ipad, pc så skjønner ikke at jeg gidder men).

Har sett litt på fiat 500, mini og peugeot 206cc.

Driter litt i "må jo ha en driftsikker bil" så yaris og sånn er utelukket.

Noen som kjenner til de ovennevnte med tanke på feil eller har noen andre litt kule forslag?

Nå har vi 2 unger som det gjerne bør være plass til men de er 7 og 10 år så de tar nok ikke allverdens plass men begynner å slå fra meg 500'en litt..

Så da blir jeg å kjøre rundt i den gamle renaulten hennes som skal få avgå ved døden når mine skumle planer om ny godbil blir en realitet i vinternår vi har fått kjøpt oss nytt hus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A1 kanskje?

De begynner vel omtrent å komme ned mot 100k nå

Skoda Fabia, Monte Carlo er jo små tøffe biler som begynner å bli noe billigere, men kanskje litt for høyt enda.

Ellers har du blant annet 1serie bmw, og ikke minst mini cooper, selv synes jeg heller ikke suzuki swift er så værst :)

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mini står høyt på lista mi fra før..

Audi a1 har hu faktisk lyst på men trodde den lå høyere.

Hu hater bakhjulsdrevet bil.. Nekter å kjøre bmwen (heldigvis for meg) men har prøvd å lokke 1 serie på henne..

Mitt lyst å kjlpe mini cooper s til henne men 163 hk tror jeg blir for mye for da begynner hu å få fartsbøter tipper jeg og GJETT hvem som må betale dem..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 laks for en ganske snaisen 2012 fabia monte carlo på finn da... Ikke sett så mye på dem før..

Billigste a1 er en 1.2 med 120000 på klokka til 109000.-

Kan godt gå litt over 100 også men har helst lyyyyyst å gå under..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datteren min har en 2007 mini cooper, å det er en helt fantastisk morsom bil. Det er som de sier om mini, det er ikke en bil, men en livsstil. Cooper er nok rette modellen å gå for, å du bør kjøpe en facelift (2007 eller nyere) de tidligere er ganske skranglete i interiøret, og har hatt mye problemer med girkasser som ryker. Hvis du i det hele tatt vurderer A1, så prøv en først, for de er knøttsmå, det er bedre plass i minien.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datteren min har en 2007 mini cooper, å det er en helt fantastisk morsom bil. Det er som de sier om mini, det er ikke en bil, men en livsstil. Cooper er nok rette modellen å gå for, å du bør kjøpe en facelift (2007 eller nyere) de tidligere er ganske skranglete i interiøret, og har hatt mye problemer med girkasser som ryker. Hvis du i det hele tatt vurderer A1, så prøv en først, for de er knøttsmå, det er bedre plass i minien.

Er ikke nødvendigvis plassen innvendig som teller.. vi flytter utover dine trakter og hu skal pendle til forus så trenger en liten bil.

Min bil skal være større.. vurderte å kjøpe en sportsbil til meg (porsche - audi a5/tt) men tror jeg kjøper F10/F11 eller noe i den duren så da trenger vi ikke 2 store biler.

Men angående mini, er det mini one dattera di har da? Cooperen blir vel endel dyrere opp i 2007.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen er super fornøyd med sin A3. Jeg synes også den er nydelig å kjøre.

Endret av RuZleBiFf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A3 TQ / S3 ? Eller bare en vanlig A3?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51793222&searchclickthrough=true

Liten bensiner med overraskende god plass :) idiotisk gode å kjøre er de også! Sitter godt på veien og kommer seg som regel frem der de trenger!

A3 er ikke nødvendigvis det dummeste det heller men vi skal ikke ha diesel og hu vil ikke ha automat.. så må det være sportback (5 dører) om vi skulle hatt a3.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerringa mi skal ha KUL bil.. Hu skal ikke ha noe toyota

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerringa mi skal ha KUL bil.. Hu skal ikke ha noe toyota

Supra?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Galant med Avance-utrustning? :)

Må importere fra Tyskland om den skal være med manuell, men da kan man få den med V6... driftssikkert så det holder, komfortabelt, relativt god plass og ser bra ut. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah.. For voldsomt..

Mini, a3, a1, skoda fabia monte carlo, 206cc/307cc på lista til nå tror jeg.

Småbilgreier mao.. Vurderte å se på den gamle modellen TT men det blir vel skru deg ihjel greier..

Quattro med 225 hk hadde nok passa henne og jentungen tenker jeg

Endret av Arild
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke nødvendigvis plassen innvendig som teller.. vi flytter utover dine trakter og hu skal pendle til forus så trenger en liten bil.

Min bil skal være større.. vurderte å kjøpe en sportsbil til meg (porsche - audi a5/tt) men tror jeg kjøper F10/F11 eller noe i den duren så da trenger vi ikke 2 store biler.

Men angående mini, er det mini one dattera di har da? Cooperen blir vel endel dyrere opp i 2007.

Hun har en 2007 Mini cooper (120hk) å vi ga 100.000k for denne for snart 2 år siden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah.. For voldsomt..

Mini, a3, a1, skoda fabia monte carlo, 206cc/307cc på lista til nå tror jeg.

Småbilgreier mao.. Vurderte å se på den gamle modellen TT men det blir vel skru deg ihjel greier..

Quattro med 225 hk hadde nok passa henne og jentungen tenker jeg

Husk at TT og A3 har sidestilt motor og slekter i grunn mer mot VW en Audi da.

Ofte litt værre å sku på disse kontra en rettstilt motor da det ofte er trangt.. VELDIG trangt :)

Ikke at det har all verden å si, men siden du er inne på Quattro så har da A3 og TT ikke tradisjonell mekanisk thorsen diff men haldex styring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager OT men slik du beskriver fruen i første post så mener jeg hun fortjener en Lada :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

206cc ville jeg ikke kjøpt ihvertfall...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive