Gå til innhold

Hjelp med foam lance. Ødelagt 3 koblinger.


Gerhardsen

Recommended Posts

Hei

Når andre koblingen røyk innså jeg at jeg desverre er svakere stilt mentalt enn mange andre. Men, jeg får overhodet ikke til å bruke foam lance (kjøpt hos concours.no). 3 ganger har koblingene blitt ødelagt på samme plass. concours.no har vært alt for snill og sendt meg 2 koblinger til, og jeg ødela begge.
Foam lancen brukes på en Kärcher K7.

Jeg har for lengst blitt overbevist om at det er den organiske biten som er det svake leddet her, og trenger derfor litt hjelp(Selvinnsikt og de greiene der :) )

Noen som har noen tips? Andre gangen jeg koblet på,så sto den og jaget og sendte ut pulser med skum, før den til slutt sprakk på samme plass.


Jeg trenger hjelp, skal ringe concours.no i morgen og bestille ny kobling, men vil gjerne at denne skal fungere lengere enn tidligere :P

15278274492_972870e755_z.jpg

15255656486_154f465bbe_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotiform, trodde jeg hadde vært på ebay, men ser at jeg enda er langt unna ditt sorte belte i ebay!

Øyvind, ikke utenkelig. Har bare tenkt at det skal tightes til det sitter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skrudd til for hånd, men måtte løsne med rørtang. Har også tightet ekstra til, for at foamlancen skal henge rett ned, så jeg ikke holder spyleren skrått også. Tror jeg skal prøve meg frem rolig når jeg får nye koblinger, både i messing og plast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også K7 og har ødelagt 1 stk kobling på samme sted etter ca 30 vask. Byttet og har nå holdt sålangt rundt 10-15 vask.

Min sprakk i plasten uten å knekke i to, men på samme plass. Ble nærmest et hull i plasten uten andre synlige skader,

Denne var skrudd til for hånd. Mulig trykket blir for mye for disse hvis man blir for grådig på for tykt skum...? ;)

Min er fra Bilnerden og kjøpte noen ekstra koblinger for å ha på lur så lenge, men en i metall hadde gjerne vært noe..

Edit: Bestilt, takk for link Rotiform

Endret av Bateman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...