Gå til innhold

nbs ordnet opp.


Arild

Recommended Posts

Svar fra møller er vel at dette er helt vanlig på sånne folkelige biler vel ? :):P

Skal bytte foringene til motorrammen på bilen min snart jeg da... I jøss å billig det var... Ellerno..!

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Den jobber tar jeg ikke selv. Han mekanikeren, som jeg forøvrig kjenner godt, sa at det var skikkelig slavearbeid.. :P

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller er fininger da.. også en grunn at jeg ikke har vag lenger, er nettopp.. MØLLER (SPY).

- Leverte inn bilen min til møller.. hver gang jeg stappa inn kassettnøkkelen så begynte det å smelle i rattet og måtte inn og ut med nøkkelen 3-4 ganger for å få starta den..

Var inne hos dem da.. Joda.. Kjent problem det sa dem.. det er lese enheten til nøkkelen som tuller.. koster 1200.-

Du kan komme på tirsdag.. Leverte bilen inn og etter noen timer så sa dem "det var ikke det likevel.. det er rattlåselektronikken" -Skal sånn ryke da? Jada.. vanlig det. Vi må bestille delen + vi har ikke tid før om 3 uker..

Henta bilen.. da kosta det plutselig 1000 i diagnose jeg ikke hadde bedt om.. vi var jo enige om hva som var galt på forhånd.. dette visste de jo.

Rattlåselektronikken kom til å koste 6800 å skifte.. jaja, må man så må man..

Leverte og henta bilen på avtalt tid.. da så den HELT forjævlig ut.. aner ikke hva men nedstøva så det holdt og masse stygge fingermerker på panseret.

Prisen.. jo den ble 4400.- .. positivt på en måte, en annen måte at de faktisk ikke klarer å gi rett pris og holde seg til de prisene de gir..

"neste uke må du komme.. da er det en annen på jobb.. han er myyye billigere enn meg".

enda en..

Min far sitter i rullestol og skulle få seg en handicap bil.

(kunne velge vito eller caravelle 2.5tdi - ble caravelle siden vi er inne på møller her)

Vi kunne selv velge farge og noe utstyr så måtte han betale for resten av utstyret som var ønskelig..

Vi møtte en meget hyggelig selger og valgte farge og kryssa av for 100000 i ekstrautstyr.

Dette er noen år siden og det var litt leveringsproblemer men vi ble lovet å få bilen om 3 mnd.

Flott tenkte vi.. 3 mnd gikk og på avtalt dato så ringte jeg ut (bilen kosta 700000.-).

- Beklager, den er forsinket ca 2 uker - jeg ringer når den er kommet..

3.5 uker gikk og jeg ringte igjen. Er bilen kommet nå?

da fikk jeg til svar.

"Nå får du til helvete slutte å mase - Bilen kommer når den kommer" før han la på.

9 uker etterpå fikk vi bilen.

Klagde på behandlinga men fikk ikke svar på klagen engang..

så jeg HATER møller.

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannfakkel: Jeg har min tredje Audi fra Møller og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd både med bilen, service og kundebehandling og har ikke møtt noe av det du beskriver :rolleyes: Men det var nok verre for 10 år siden.

  • DCN Poeng 1

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannfakkel: Jeg har min tredje Audi fra Møller og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd både med bilen, service og kundebehandling og har ikke møtt noe av det du beskriver :rolleyes: Men det var nok verre for 10 år siden.

Caravellen er 10 år siden.. denne rattlås saken er 2-3 år siden.. mulig de har blitt bedre, men har liksom ingen gode erfaringer med dem på noen måte.

Hadde en del rust rundt railsa på bilen når den var 6 år.. "det er prisen du må betale for å kjøre med takboks" fikk jeg til svar.

Du får ingenting dekka av oss før det er hull i karosseriet."

Bilen har aldri blitt kjørt med takboks den sa jeg..

Nei nei.. sånn er det bare sa dem.. (viser seg at det er en kjent feil at det er brukt feil fester på railsa - men det kjenner jo ikke de til så klart)

Husker forresten at audi senteret på forus knuste en kunde sin s3 under en litt vill testkjøring etter service :P

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også benyttet meg av NGS ved flere anledninger.

Har byttet fjærer, dempere, klosser og skiver bak på min 08' golf stv.

Både klossene og skivene var feil. Skivene var 3 mm feil, det ble nemlig listet opp 2 typer på min bil.

En for 4 Motion og en for alle andre. Viste seg at jeg skulle ha den som var 4 Motion til tross for at min bil ikke har dét.

Bremseklossene passet ikke i det hele tatt. De var for Beetle og Lupo.

Så det er tydelig at de har problemer med og liste opp riktig deler til riktig bil.

Bremseskivene kjøpte jeg på Møller, da det viste seg at det faktisk bare var 100,- i differanse pr stk.

Fikk alle pengene igjen etter en ukes tid.

Kommer nok likevel til å benytte de igjen, så lenge de er billigst. De andre delene har vært supre. Og siden jeg bor bare et kvarters kjøring fra deres pick up point i Sandefjord, får jeg gratis frakt. Siden de nå er kjøpt opp av komplett, tror jeg det blir mer skikk på systemet/nettsida etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Posten hadde faktisk store problemer med pakkesporing i går, helt ned på postkontornivå. Jeg fikk pakkelapp i postkassen, men siden systemene var nede kunne de ikke se hvilken hylle den lå på, og dermed fikk jeg ikke hentet den...

...og det er Evry som drifter systemene til Posten (og mange banker), og siden jeg jobber i bank vet jeg hvilke systemer som var nede også.

Det verken bortforklarer eller forsvarer måten de driver butikk på, bare så det er sagt. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten hadde faktisk store problemer med pakkesporing i går, helt ned på postkontornivå. Jeg fikk pakkelapp i postkassen, men siden systemene var nede kunne de ikke se hvilken hylle den lå på, og dermed fikk jeg ikke hentet den...

...og det er Evry som drifter systemene til Posten (og mange banker), og siden jeg jobber i bank vet jeg hvilke systemer som var nede også.

Det verken bortforklarer eller forsvarer måten de driver butikk på, bare så det er sagt. :)

Ja det er greit det, men jeg fikk beskjed 08.30 eller så i går at bestillingen min er blitt ekspedert... Fører da postens problem med sporing til at de ikke henta fysiske varer den dagen?

Nbs har avtale med posten. Lastebilen til posten stopper der hver dag og tar med seg utgående uansett.

Til meg sa de den var sendt i går men som sagt kort tid etter så får jeg en autosms om at nå har varene mine blitt sendt og at den er forhåndsmeldt.. Hadde den i det hele tatt vært sendt og de hadde hatt problemer i går så hadde sporinga blitt oppdatert når den kom til terminal i stavanger i dag tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte med kort hos romnes for et par uker siden.

PS, jeg jobbet hos Møller (Peder S Fjetland for 10 år siden ;) )

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte med kort hos romnes for et par uker siden.

PS, jeg jobbet hos Møller (Peder S Fjetland for 10 år siden ;) )

i know, men for 10 år siden så var det bare selgeren på nyttekjøretøy som var et svin.. kjenner ikke til fjetland da ellers..

husker du kjøpte ny blå tsi, gjorde du ikke?

Husker også den postkassa du hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know, men for 10 år siden så var det bare selgeren på nyttekjøretøy som var et svin.. kjenner ikke til fjetland da ellers..

husker du kjøpte ny blå tsi, gjorde du ikke?

Husker også den postkassa du hadde :)

Bilselgere er noen rare skapninger, å flere av de som jobbet der da jeg var der, kunne likegodt ha sittet i kassen på rema, for mere utdanning trenger de ikke. Stemmer det at jeg kjøpte en ny Golf R-TSI, som konebil, mens jeg hadde BMW M3GT.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilselgere er noen rare skapninger, å flere av de som jobbet der da jeg var der, kunne likegodt ha sittet i kassen på rema, for mere utdanning trenger de ikke. Stemmer det at jeg kjøpte en ny Golf R-TSI, som konebil, mens jeg hadde BMW M3GT.

Postkassen ja... M3gten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...