Gå til innhold

nbs ordnet opp.


Arild

Recommended Posts

Helt håpløst. Jeg har mer eller mindre kuttet ut nettbutikker av samme grunn som du nevner. Det er MYE enklere for meg å stikke bort på Vianor/mekonomen/en kompis å kjøpe deler over disk, koster noen % mer, men det utligner seg som regel i fraktutgiftene.

Når jeg bestiller deler hos Vianor, så vet jeg at jeg får kjente merker, og de bestiller mye av delene sine fra hellanor. Jeg har heller aldri fått feil deler, og føler meg ikke så snytt som man ville gjort hos Møller..

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Koed er helt konge, meget god kompetanse på spørsmål og. Bruker kun koed og er sabla fornøyd :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er jeg veldig fornøyd med, jeg har handlet mye der i det siste og har ennå ikke fått en vare feil. Prisen er også langt billigere enn GSbildeler. Eneste kan være frakt som kan ta litt tid, men til de prisene så gjør det meg ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med internett ansvarlig hos nbs (prøvde å få tak i daglig leder men han var på utenlandsreise).

Han ba meg sende en skriftlig klage, noe jeg gjorde.

Måtte uansett forstå at det var vanskelig for de hadde ikke så stor kjennskap til bmw.. Jaha? Hvorfor selge deler da?

Burde kanskje ha satt en advarsel på hjemmesida da at "beklager. Vi har egentlig ikke peiling på det vi holder på med så håper du er tålmodig - det er stor sjanse for at vi bare sender deg ettellerannet som ikke passer din bil"

Minner meg om Øystein Sundes HiFi Asyl....

https://www.youtube.com/watch?v=Bi7DV93Tgc8

Endret av DeejayTID
  • DCN Poeng 1

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring fra Skruvat, hvor det ble mye rot og feil deler tilsendt. Retur fungerte ikke, deler og penger vekk.....Gadd ikke bruke mere tid på greia.

Kjøp på ebay fra England! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha ny bakfanger til Golfen for en stund siden, og disse var helt klart billigst på selve delen (695kr mot det doble på veng). Men så kom man til frakt da. 800kr for bare fangeren, og da jeg la til et oljefilter på ordren, så steg frakta med 150kr til (!). La man 2 fangere og et oljefilter i handlekorg så kom frakta på 1750kr.. Alle deler har sin egen fraktpris og alt blir bare plusset sammen til slutt. Heelt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er opptatt av å få rett deler og få de fort, hvorfor handler du da ikke på GS bildeler, de ligger jo ikke så langt unna..

Er jo 1 times kjøring hver vei fra Stavanger + det er ganske dyrt. Men ja sant nok, får de fort og rett deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er opptatt av å få rett deler og få de fort, hvorfor handler du da ikke på GS bildeler, de ligger jo ikke så langt unna..

Pris.. disse delene er dobbelt så dyre på gs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring fra Skruvat, hvor det ble mye rot og feil deler tilsendt. Retur fungerte ikke, deler og penger vekk.....Gadd ikke bruke mere tid på greia.

Kjøp på ebay fra England! B)

Kan kjøpe dem borti gata på meca også, men still.. halve prisen på NBS om man hadde fått rette deler da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det varmeste anbefale Romnes på vibemyr, dyktige folk, bra priser, og stort lager av deler.

Enig i det, men sist jeg var der så tok de ikke kort vel? Kun kontant betaling (er ei stund siden men.. )ligger jo rett over gata fra meca.

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja liten tvil om at filosofien il nbs har blitt "selg mest mulig.. Samma hva! Bare selg!"

De burde holdt seg til vw/audi .. er vel nok penger i det så mye dritt som ryker på de bilene B)

HEI! :P

Kan på det varmeste anbefale Romnes på vibemyr, dyktige folk, bra priser, og stort lager av deler.

Romnes har jeg handlet noen deler fra, via en kompis. Så får gode priser. Tipp topp kvalitet på deler! :)

  • DCN Poeng 1

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! :P

Romnes har jeg handlet noen deler fra, via en kompis. Så får gode priser. Tipp topp kvalitet på deler! :)

Verkstedet bilen stod på når jeg bytta skiver og bremser brukte romnes og de brukte samme deler som jeg fikk fra NBS så er ikke det at NBS delene er dårlige.. de bare klarer ikke finne ut hvilke deler som passer på hvilken bil..

Men jeg vet at romnes er gode.

Så til VAG saken din..

2 turboer på 35000km på passaten.

rattlåselektronikk

Låsekasser i bakdørene.

Motorene i caliperene.

Låsekassen i passasjerdøra.

Dieseldyser.

Bærebruene foran.

Dårlige mansjetter/mansjettfeste (jepp.. bytta 4!!! stk foran (begge foran 2 ganger) på møller på 35000 km).

A6en

Oljelekkasje.

Startsperrefeil.

Regreim røk 20000 km etter skifte.

Forstillingsdeler knaska den til frokost.

så you tell me..

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...