Gå til innhold

Litt S&S statistikk og hvorfor jeg har laget 100;)


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Kjeda meg en del i natt, så før jeg la meg brukte jeg 1 time på å se igjennom tallene på ca.100 show and shine tråder.Jeg tippet ett snitt på 600 visniger pr tråd, men endte opp på rundt 1670 pr tråd :) Altså 166700 visninger totalt.ca. 10.000 bilder med mine ganske små s&s.

20140914_020533_zpsqzyzs7ep.jpg" id="yui_3_16_0_1_1410654373732_1498" rel="nofollow" target="_blank">http://s166.photobucket.com/user/hmsilset/media/20140914_020533_zpsqzyzs7ep.jpg.html]http://i166.photobucket.com/albums/u114/hmsilset/20140914_020533_zpsqzyzs7ep.jpg

Med så mange visninger er altså bildene mine sett 100(100 pr tråd) ganger pr seer.Noe som gjør at bildene på mine s&s er sett +- 16.670.000 ganger totalt.Hver tråd tar i snitt 5 minutter å skumlese og se.Så det er blitt brukt over 14.000 timer på det til sammen. Si fra om jeg har regna totalt feil ;)

Nå tenker sikkert mange at : nå er det på tide å legge seg Silset :).. Men jeg måtte bare dele hvor mye tid vi til sammen faktisk bruker på det vi liker, hehe.

Grunnen til ett stort antall tråder fra meg har vært for å dokumentere fremgang,feilvurderinger, hvorfor jeg gjorde feil osv.show and shine tråder har også vært en fin måte å prøve å imponere andre enn meg selv og de som er med på jobbene.En gjør en bedre innsats når en deler med ett stort publikum!

Etter å ha nådd målet mitt på 100 S&S så har jeg roet meg, og vil lage tråd på kanskje hver tiende bil jeg detailer.Er bare halvveis utlært for å bli en ok detailer enda.Ved å dele arbeidet her har jeg lært mye fortere. Ha en fin søndag videre folkens !

Endret av hmsilset
  • DCN Poeng 9

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall! Hilsen full trønder. Respect.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interressant statestikk! :)

Har sjøl surra noen titals timer inne på S&S delen her inne, og har blandt annet lest flere av dine.

Forståelig at du roer ned etter 100 S&S men ser frem til neste! :)

Cred for å ha fylt forumet med masse bra lesing og titting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Her savner jeg statistikk på lsp , banneord pr bil, og tilfredshet i % på hver enkelt jobb :D

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Interressant statestikk! :)

Har sjøl surra noen titals timer inne på S&S delen her inne, og har blandt annet lest flere av dine.

Forståelig at du roer ned etter 100 S&S men ser frem til neste! :)

Cred for å ha fylt forumet med masse bra lesing og titting! :)

Takk :) Er mange som har mer visninger enn meg sikkert, men synes det er artig å regne på sånt! F.eks på 2000 tallet fant jeg ut at vi gikk 50 mil til sammen på jobb pr år for å finne jekketralle ;)

Flex DA du har brukt på flest s&s eller?

Flex roterende. Men blir nok forbigått av flex DA. Etter en noen år med forskjellige maskiner og testing av maskiner, så føler jeg at flex DA er klart best. Det må være den mest effektive og trygge maskinen!

Her savner jeg statistikk på lsp , banneord pr bil, og tilfredshet i % på hver enkelt jobb :D

Hehe :) statistikk på lsp Hadde vært meget nyttig da.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Hvor finner du antall visninger pr tråd?

Til høyre for selve tråden :)

Omtrent sånn: 44 svar

2 926 visn.

Jeg la sammen alle for å sjekke bare :) En uvanelig ting å gjøre.Jeg har også alle timer brukt notert, hehe.

Dersom du klikker på "mine innlegg" under brukernavnet oppe i høyre hjørne kommer det opp

God ide.Jeg skulle nok leita der da jeg la sammen tallene i går :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...