Gå til innhold
pronny

Vinterklargjøring av BMW F20 1-serie, Lillestrøm

Recommended Posts

pronny    0
pronny

Estoril Blue II 1-serie levert 12/2012. Amatør behandlet etter å ha lest litt her våren 2013 med SW Shield til slutt. Lakken er stort sett fin slik jeg ser det, med en liten skape på venstre fanger bak som kanskje noen kan gjøre noe med. Aldri vasket i børstevask. Vil tro at god vask, polering og shield er det som trengs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pronny    0
pronny

Fantastisk flott farge:-)

Synes jeg også. Den endrer seg mye etter hvordan lys det er. Men bil lakkere liker den vist ikke, for den er vanskelig å få lik. Kan nevne at en gjøk med SUV slang døra si i min høyre dør tidlig høsten 2013. Verkstedet som BMW anbefalte for jobben måtte gjøre det opp igjen før den ble bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Slik er det ofte med andre farger også, metallic og spes perlemor lakk er håpløst å lakkere riktig..

Vurderer en F31 320 autolat 4wd i samme farge faktisk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pronny    0
pronny

Nei, ikke enda. Har ikke hatt tid til å sjekke de forskjellige svarene jeg har fått godt nok enda. Takk så lenge til de som har svart, og skal gi beskjed da en avgjørelse er tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pronny    0
pronny

Lovet å komme tilbake når en avtale var i orden.
Det tok noe tid før det passet for begge, men nå har jeg en avtale med Bernhard på Ski.

Takk også til de andre som tok kontakt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Du blir ikke skuffet over å ha valgt Bernhard ihvertfall. Bilen er overlatt til en svært kyndig person som tar godt vare på bilen din! :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig