Driller

CG Allclean

Noen som har erfaring med CG Allclean ifm rens av tekstilinteriør?

Hvordan er det med SV fabric? Erfaringer med denne? Blandes 1:3, holder til et helt interiør?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd de 2 du nevner der.

Jeg har endel forskjellig til bilinteriør.. Green clean funker bra men for rens med rensemaskin er jeg faktisk mest fornøyd med cartec sin interiør rens (kjøpt på bilxtra). Den er billig og veldig drøy. Blander den 1:10, sprayer over interiøret og går over med børste før jeg kjører over med rensemaskinen med bare vann... Har fått greit mange interiør til å se sprett nye ut med den.

Kan blandes helt ned i 1:50 og jeg kunne helt sikkert ha blanda 1:15/1:20 uten problem for 1:10 er rimelig sterk

Endret av Arild
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SV fabric funker veldig bra, men er dyr ift størrelsen.

Selv synes jeg scholl spam og Gtechniq w2 er veldig gode alternativ, og bruker mest w2 selv siden denne også kan blandes etter behov.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spam funker, men det kan gå med noen flasker på en 7 seters flerbruksbil....bruker mest spam til dashbord, plast detaljer og på gummimatter. Gtechniq w2 ser jeg det er mange som skryter av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd w2 enda men gikk 2 liter (2dl konsentrat) av den jeg bruker på en zafira 7 seter hos meg og det var virkelig zafiraen fra helvete interiørmessig.

Så lenge det funker bra er det billigst mulig prinsippet som gjelder for meg hva angår rens av seter etc.

Så kan man evt bruke litt kroner på selve forseglinga etterpå med eksempelvis gtechniq l1 smart fabric eller noe.

Gikk 110 liter vann gjennom rensemaskina på den zafiraens 7 seter og tepper.

Endret av Arild
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs på hva og hvor mye som skal tas. Bruker Scholl Spam, Green Clean eller W2 da jeg synes de fungerer meget bra til sitt bruk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive