bbl

Innvendig rens av Saab 9-5 2004 helskinn

Jeg er helt fersk både som bileier og på dette forumet. Håper dette er riktig sted å skrive!

Ønsker tilbud på grundig innvendig rens og luktfjerning av min første bil, Saab 9-5 2004 Vector Helskinn; automat med el-seter. Evt. tips om hvor jeg skal henvende meg.

Det viktigste for meg er å bli kvitt lukt. Det er kunstig lukt (wunderbaum?) som jeg har inntrykk av at kommer ut av AC. Dette dekker over noe annen ulukt fra passasjersiden, kan være kupéfilteret.

Jeg kan også være interessert i utvendig behandling, å få fikset rust i en hjulbue, lakkert et 2x2cm stykke uten lakk på forskjerm, kanskje en del av bakdøra, spoiler, generell gjennomgang/fiksing av lakken (dyp blå lakk).

Bilen er denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51194819

Jeg bor på Kjelsås i Oslo, og jobber i Nydalen. Gjerne besiktigelse før tilbud.

På forhånd takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe du ønsker å lære/gjøre selv eller ønsker du at noen andre her på forumet skal gjøre jobben for deg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det haster litt i hjertet mitt å få fjernet lukta. Det er først når den er borte at jeg vil kjenne at det er komfortabelt å ta med noen på tur. Så jeg kan ikke helt slippe gleden over å være bileier løs ennå (aldri hatt bil før, men nå har jeg fått familie og barn).

Til saken:

Det aller beste er om jeg kan lære av noen andre, at vi jobber sammen som mester og læresvenn. Jeg har ingenting av utstyr og produkter og aner heller ingenting om dette, enorme hull i kompetansen som jeg gjerne vil ha tettet. Er i utg.p. på jobb i kjernetid 9-15 hverdager, men kan komme tidlig og gå kl 12 en dag (eller omvendt).

Jeg er også åpen for å sette bort hele jobben. Jeg utsetter å tilegne meg kunnskapen, men får det gjort rakst og slipper ta fri. Det kommer an på prisen og hvor raskt det kan gjøres.

Beklager feil plassering av innlegg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive