Gå til innhold
bmwpil

Forskjellen microfiber håndkle

Recommended Posts

bmwpil    1
bmwpil

Langhåra kan være litt masete noen ganger, mens av og til er det bedre..

kjøp en 10 pack av disse.. de er jeg jævlig fornøyd med.. men kjøp gjerne noen av hver av de andre også..

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=280

Men de 10 der kan og brukes til vanlig biltørk? Bare at de andre kanskje er litt mer effektive?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Concker    1 222
Concker

De Arild linker er jeg også veldig fornøyd med, langhåret ble jeg aldri helt venn med.

Ja du kan tørke bilen med dem, men de egner seg ikke veldig godt til det, de er nok mere ment for bruk som buffing av polish,voks etc.

Til å tørke bilen kjøper du deg heller et stort tørkehåndkle, MYE mer effektivt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild    1 068
Arild

Jeg bruker dem til å tørke bilen også men du må beregne 2-3 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TobiasW    322
TobiasW

Det tørkehåndklet du linket til (http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&products_id=571) fungerer bra til å tørke bilen med. Du vil fort se at det lønner seg med hvertfall et stort et til å tørke bilen med :)

Jeg er fornøyd med de langhårede du linket til, til å tørke av voks. Der synes jeg langhåret er mye bedre enn korthåret, mens korthåret er bedre til å tørke polish med, enn langhåret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild    1 068
Arild

Det tørkehåndklet du linket til (http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&products_id=571) fungerer bra til å tørke bilen med. Du vil fort se at det lønner seg med hvertfall et stort et til å tørke bilen med :)

Jeg er fornøyd med de langhårede du linket til, til å tørke av voks. Der synes jeg langhåret er mye bedre enn korthåret, mens korthåret er bedre til å tørke polish med, enn langhåret.

Varierer helt på hva slags voks du prøver å tørke av det vel.. jeg foretrekker også langhårete til voks normalt, men la en voks på en bil her (husker ikke helt hvilken av voksene mine det var - pinnacle kanskje) og da lugget den langhårete noe helt forj... og jeg måtte gå over til GT sine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TobiasW    322
TobiasW

Varierer helt på hva slags voks du prøver å tørke av det vel.. jeg foretrekker også langhårete til voks normalt, men la en voks på en bil her (husker ikke helt hvilken av voksene mine det var - pinnacle kanskje) og da lugget den langhårete noe helt forj... og jeg måtte gå over til GT sine.

Jeg bruker alltid langhåret. Har gjort det siden 2011, og de klutene er fortsatt like fine idag.

Bruker Swissvax Shield, Collinite 476s, Nattys blue, DoDo Juice Hard Candy, MG #21 ++ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild    1 068
Arild

forøvrig er mine favorittlanghårete de gule og grønne som du får på bilxtra.. synes de er knall å jobbe med. Koster dog en hundrings per stk

Jeg bruker alltid langhåret. Har gjort det siden 2011, og de klutene er fortsatt like fine idag.

Bruker Swissvax Shield, Collinite 476s, Nattys blue, DoDo Juice Hard Candy, MG #21 ++ :)

Kan være lakken på den bilen jeg la på som gjorde det.. pleier som sagt alltid å bruke langhåret på voks, men der ville den altså ikke og jeg måtte bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig