Johnchr 20 Skrevet 7 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 7 September, 2014 (endret) Tenkte jeg skulle teste å kjøre uten lyktevisker/spyler ei stund og sette inn en slik: http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&txtSearch=S60&List=1&SortField=ProductName&catpageindex=10&ProductID=22619 Den ser ut på bilen: Og baksiden: Spørsmålet er da om noen har et tips på hvordan feste denne slik at det er mulig å fjerne den og gjøre bilen OEM igjen. Det enkelste hadde være lim. Kan tec7 fjernes fra lakk uten å lage merker? Endret 7 September, 2014 av Johnchr Siter 2002 Volvo S60 2.0T 1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket) 19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer Christer 2 924 Skrevet 7 September, 2014 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 7 September, 2014 Det sies at hvis du vil at noe skal sitte fast og aldri noensinne løsne igjen, så bruker du Tec7... så nei. Mest sannsynlig må det skjæres løs igjen. Hvis du klarer å dra det av er det stor sjanse for at Tec7en drar lakken av underlaget. Siter It's not the end of the world, but you can see it from here. Samlede Werx | Bilpleielogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnchr 20 Skrevet 7 September, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7 September, 2014 Da er tec7 litt upraktisk for dette. foreslo det siden jeg har det tilgjengelig. Å lime fast en mutter/bolt er kanskje en mulighet. Siter 2002 Volvo S60 2.0T 1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket) 19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero 125 Skrevet 7 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 7 September, 2014 Meiner å huske at lyktespylere og sånt smådill har kommet innpå disse nye reglene ved EU-kontroll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnchr 20 Skrevet 7 September, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7 September, 2014 Meiner å huske at lyktespylere og sånt smådill har kommet innpå disse nye reglene ved EU-kontroll... 1'er eller 2'er feil da? Både halogen og xenon? Lenge siden det kom? En kollega har fått sin bil med halogen gjennom pkk uten lyktespylere, men jeg vet ikke når siste pkk var. Dette er en av grunnene til av jeg vil ha en reversibel løsning, i tillegg til om jeg føler det går for mye ut over sikkerheten eller skal selge bilen. Siter 2002 Volvo S60 2.0T 1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket) 19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer Christer 2 924 Skrevet 8 September, 2014 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 8 September, 2014 Hvis bilen ble levert med lyktespylere er det et krav at de er fysisk på bilen og at de virker - så jeg sliter hvis jeg ikke får byttet den døde pumpen min før neste PKK. Hvis bilen ikke ble levert med lyktespylere kan de ikke kreve at du skal ettermontere dem. For xenonutstyrte biler er det uansett et krav til at bilen skal ha lyktespylere (og at de virker). Siter It's not the end of the world, but you can see it from here. Samlede Werx | Bilpleielogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.