Gå til innhold

Gtechniq Accredited Detailer


MarioCG

Recommended Posts

Sendte en forespørsel til Gtechniq for ei stund siden angående det å bli Gtechniq Accredited Detailer. Ser at det er enkelte her som har det i signaturen sin, har søkt rundt på forumet her uten å finne noe særlig informasjon om dette. Ei heller på Google. Noen som kan komme med litt informasjon ang prosessen rundt dette?

NAD-Nanolex Approved Detailer

 

VCDS / VAGCOM bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her på forumet som er Gtechniq accredited detailer? Og isåfall hvordan har de fått dette til?

Mener det er mange som har sertifisering på diverse, men ikke sett noen med Gtechniq enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS her på forumet er vel Accredited detailer?

Det tror jeg David må svare på selv, og gjerne hvordan han ble sertifisert i samme slengen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Hei og beklager sen tilbakemelding på saken,

Det er vi som har agenturet på GTechniq i Norge og dermed kun vi som kan utstede tittelen sertifisert GTechniq detailer. Det kommer et eget og "litt annerledes" opplegg på dette, håper å få satt det i gang før våren 2015. Mer info om dette vil også komme her på forumet.

I mellomtiden er erfarne detailere som har gode resultater å vise til velkomne til å sende inn søknader for å bli sertifiserte detailere. Mailadressen vår er kundeservice@bilnerden.no. Alle sertifiserte GTechniq detailere vil få muligheter til å påføre GTechniq Crystal Serum :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og beklager sen tilbakemelding på saken,

Det er vi som har agenturet på GTechniq i Norge og dermed kun vi som kan utstede tittelen sertifisert GTechniq detailer. Det kommer et eget og "litt annerledes" opplegg på dette, håper å få satt det i gang før våren 2015. Mer info om dette vil også komme her på forumet.

I mellomtiden er erfarne detailere som har gode resultater å vise til velkomne til å sende inn søknader for å bli sertifiserte detailere. Mailadressen vår er kundeservice@bilnerden.no. Alle sertifiserte GTechniq detailere vil få muligheter til å påføre GTechniq Crystal Serum :)

Håper ikke kriteriene er mange og gode s&s. Er ikke alle som har muligheter til å lage drøssevis med s&s heller, dessverre..

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og beklager sen tilbakemelding på saken,

Det er vi som har agenturet på GTechniq i Norge og dermed kun vi som kan utstede tittelen sertifisert GTechniq detailer. Det kommer et eget og "litt annerledes" opplegg på dette, håper å få satt det i gang før våren 2015. Mer info om dette vil også komme her på forumet.

I mellomtiden er erfarne detailere som har gode resultater å vise til velkomne til å sende inn søknader for å bli sertifiserte detailere. Mailadressen vår er kundeservice@bilnerden.no. Alle sertifiserte GTechniq detailere vil få muligheter til å påføre GTechniq Crystal Serum :)

er det en spesiell søknad eller bare å sende inn et skriv?

Er det ikke bare å sette inn en grei sum på konto til Bilnerden da? ;)

har prøvd men har ikke fått noe enda.....

NAD-Nanolex Approved Detailer

 

VCDS / VAGCOM bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

er det en spesiell søknad eller bare å sende inn et skriv?

Minimum 17 sider om deg selv og fremtidsplaner. Gjerne med referanser fra fremtidige arbeidsgivere.

Neida, jeg skreiv om erfaringer med Gtechniq og linket til litt S&S :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev mail til bilnerden og korresponderte litt, så plutselig svarte de ikke mer på det jeg hadde skrevet. Ser ikke poenget med å styre så mye for å få en akreditering, hvertfall ikke når man plutselig ikke får svar. Diplom og "godkjenninger" har jeg nok av. Hadde vært moro å kunne tilby Crystal Serum, men kan tilby det meste annet, så det får så være.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Skrev mail til bilnerden og korresponderte litt, så plutselig svarte de ikke mer på det jeg hadde skrevet. Ser ikke poenget med å styre så mye for å få en akreditering, hvertfall ikke når man plutselig ikke får svar. Diplom og "godkjenninger" har jeg nok av. Hadde vært moro å kunne tilby Crystal Serum, men kan tilby det meste annet, så det får så være.

Mangler du svar på noe? Har du mulighet for å sende meg ny mail på saken? Må bare beklage dersom det er jeg som har rotet her..

Når det gjelder styr for å få en akkreditering så kommer nok det litt an på øye som ser. Jeg vil tro at de fleste synes det er enklere å bruke 30-60 minutter på en søknad (godkjenning avhenger selvfølgelig av erfaring og resultater) enn å betale 3-5000 for et kurs når man allerede kan sakene sine :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige post sier du erfarne detailere med gode resultater å vise til. Skal man tolke det som at man bør ha x antall S&S postet her på forumet eller ei FB side?

NAD-Nanolex Approved Detailer

 

VCDS / VAGCOM bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av S&S eller facebook så må man sannsynligvis kunne fremlegge dokumentasjon på en eller annen måte. Ellers kan hvem son helst påstå at de har lagt crystal Serum på x antall biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere håndfast info fra Bilnerden så ville det vært litt lettere å kommet i mål med en søknad synes jeg. Ikke avhengig av FB eller å poste S&S her men er det sånne ting Bilnerden ser på så er det ingen vits å bruke tid på en søknad:)

NAD-Nanolex Approved Detailer

 

VCDS / VAGCOM bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

David har ekstremt mange godt dokumenterte jobber med coatinger. Om dere kan dokumentere tilsvarende så er det bare å søke. Jeg har søkt men har for lite dokumenterte jobber

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere håndfast info fra Bilnerden så ville det vært litt lettere å kommet i mål med en søknad synes jeg. Ikke avhengig av FB eller å poste S&S her men er det sånne ting Bilnerden ser på så er det ingen vits å bruke tid på en søknad:)

Hva er det som er uklart? Vanskelig å gi noe mer håndfast hvis dette avgjøres fra søker til søker. Dokumenter erfaringen din i form av bilder, s&s, video, loggbøker etc, med det som kan være relevant. Enten blir du godkjent eller så blir du det ikke.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...