Gå til innhold
CooperWorks

Reperasjon av felger i BERGEN

Recommended Posts

CooperWorks    211
CooperWorks

Kjæresten min kjøpte seg en bil for en liten stund siden. Sommerfelgene som fulgte med var kantkjørte og sånn kan man ikke ha det :-)
Er det noen som vet om hvor man kan få det fikset billig i Bergensområdet?

Endret av CooperWorks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Olsen    13
Olsen

Jeg tipper det billigste blir å pusse ned ripene og hakkene selv og så få de glassblåst og pulverlakkert vil være billigst.

Jeg har tidligere forhørt meg rundt om dette men kom frem til at det ble for dyrt, så jeg fikset det selv sånn noenlunde.

bergeneloksal.no

http://bergencoating.no/pulverlakkering/

Fikk pris av Roger Jensen en gang. Han holder til på Sotra eller Askøy. Han skulle ha ca. 4500kr eks.mva for 4 felger. Sprøytet med 2-komponent lakk på hele fronten.

Roger Jensen

Jensen Metallindustri AS

Mob +4792244505

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_    1 038
_Makki_

Kjæresten min kjøpte seg en bil for en liten stund siden. Sommerfelgene som fulgte med var kantkjørte og sånn kan man ikke ha det :-)

Er det noen som vet om hvor man kan få det fikset billig i Bergensområdet?

Har du noen bilder av felgene med skader? Mulig jeg kan hjelpe til hvis ikke det er noe som haster for deg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Har du noen bilder av felgene med skader? Mulig jeg kan hjelpe til hvis ikke det er noe som haster for deg..

Har du noen gode kontakter på dette også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_    1 038
_Makki_

Har du noen gode kontakter på dette også?

Jada, men må se felgene og skader først. Enten sendes de til felgenman.pl eller blir fikset her på Stord. Spørs litt om det haster for kunden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Victor    92
Victor

Jeg fikset en kantkjørt felg med Kjemisk Metall fra Biltema som var veldig ødlagt. Manglet mye materiale. Med litt tilmodighet går det an bygge opp felger igjen å få det helt 100. Jeg brukte Dremmel og sandpapir for hånd til bearbeidingen. Nå trengs det bare lakkering så er felgen god som ny.

Edit: behov for tålmodighet kommer selvagt an på felgens utforming der skaden er oppstått.

Endret av Victor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CooperWorks    211
CooperWorks

10583332_1461227910817128_393246158_n.jp10643314_1461227834150469_944289234_n.jp

3 av felgene har diverse merker som avbildet. Tror ikke noen av de har dypere merker enn dette her.

Edit: Har kjempe god tid. Kjører forbi Stord av og til så det er ikke noe problem å stikke innom med de

Jeg tipper det billigste blir å pusse ned ripene og hakkene selv og så få de glassblåst og pulverlakkert vil være billigst.

Jeg har tidligere forhørt meg rundt om dette men kom frem til at det ble for dyrt, så jeg fikset det selv sånn noenlunde.

bergeneloksal.no

http://bergencoating.no/pulverlakkering/

Fikk pris av Roger Jensen en gang. Han holder til på Sotra eller Askøy. Han skulle ha ca. 4500kr eks.mva for 4 felger. Sprøytet med 2-komponent lakk på hele fronten.

Roger Jensen

Jensen Metallindustri AS

Mob +4792244505

Har hørt litt om han Roger Jensen. Tar og ringer han muligens :-)

Jeg fikset en kantkjørt felg med Kjemisk Metall fra Biltema som var veldig ødlagt. Manglet mye materiale. Med litt tilmodighet går det an bygge opp felger igjen å få det helt 100. Jeg brukte Dremmel og sandpapir for hånd til bearbeidingen. Nå trengs det bare lakkering så er felgen god som ny.

Edit: behov for tålmodighet kommer selvagt an på felgens utforming der skaden er oppstått.

Jeg har ikke helt mulighet/utstyr eller lyst til å gjøre det men jeg gjør det hvis det blir altfor dyrt for henne

Endret av CooperWorks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig