Gå til innhold

En god plastfornyer for terskellister?


mmosberg

Recommended Posts

Har 3 unger som går inn og ut av bilene. Terskellistene blir slitt og stygge. Bruker Autoglym Bumper Care og Glare Magic (er litt usikker på det siste navnet da jeg ikke lenger har originalemballasjen). AG Bumper Care trekker støv og farger av, mens Glare produktet bare holder plasten frisk noen få dager.

Har lest om Polytrol, men den farger også av og er beregnet til utvendige plastdeler? Er det noen som kan anbefale et produkt som er bra til plastfornying på interiørdeler?

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

 

VCDS / VAGCOM bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Polytrol er et supert produkt utvendig.

Men har også blitt imponert over AF Dressel, ikke like god varighet som polytrol men veldig enklere å ha med å gjøre, samt ikke så klissete som andre plast fornyere jeg har testet, denne kan vel brukes innendørs også om jeg husker baksiden på flasken rett.. men ville uansett testet på et veldig lite område først før jeg gikk på større deler :)

Plast å gummi kan variere en god del hvordan de reagerer med div produkter etc, noe suger til seg med engang å blir helt 100% andre vil ikke ha produkt så bare blir en slags hinne utenpå.. ihvertfall min erfaring.

Forøvrig aldri vært borti at polytrol har farget av hos meg.

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

polytrol! Ingen ting dårlig å sei om den. Billig, grei å jobbe med, trekker ikkje støv, veldig god holdbarhet! ^_^

Men stinker båt. Jeg ville holdt den langt unna plast innvendig i dørene.

Jeg holder en knapp på Gtechniq C4, Gyon Trim eller Carpro DLUX. Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men disse skal være drøy i bruk og holde lenge.

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Men stinker båt. Jeg ville holdt den langt unna plast innvendig i dørene.

Jeg holder en knapp på Gtechniq C4, Gyon Trim eller Carpro DLUX. Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men disse skal være drøy i bruk og holde lenge.

_MG_8934.jpg

_MG_8934.jpg

Kanskje litt seint for din del, men det kan sikkert skule litt av dagens riper og hindre fremtidige riper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...