Gå til innhold

Erfaringer/kvalitetsforskjeller på 18650 batterier


Belle

Recommended Posts

_Makki_

Jeg har kun erfaring med Soshine sitt sett med 2stk batterier med lader. Kjøpte vel for ca 2år siden og er meget fornøyd.

dsc01162.jpg

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt skal Panasonic NCR18650B protected være topp. Har 2 stykk av disse selv, bruker de i Zebralight H600w MK II. Har ikke noe negativt å si om dem så langt, har hatt de i cirka 1 års tid.

Alle batterier er vel ok, så lenge de ikke tar fyr. Finnes mye tull, se spoiler. Legg heller i noen ekstra kroner, slik at du slipper å få for eksempel svidd panne.

Or, even worse, are batteries that look like 18650...but aren't:

IMG_1523.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Makki, fancy lader og.

Speedkid: eller 2x 18350 :) jeg brukte cr123a Før men opplevde at de ble tappet gradvis for strøm som et AA batteri

Takk for nyttig link tstumlien, der ble det avslørt mye rart :)

Kom forresten på at jeg har et Brityne 3000mah 18650 batteri som jeg er veldig fornøyd med. 3-4 ganger bedre kapasitet enn ett grått Trustfire batteri på 2400mah :) men det er bittelitt større i diameter så det passer faktisk ikke i Fenix TK11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Kjøpte 18650 batterier hos DX som det stod det var Panasonic, med bilde av logo. Da jeg fikk de stod det ikke en dritt på de, så det er sikkert noe kina junk, men du verden, de fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Panasonic lager batteri-innmat til veldig mange "merker", så det er godt mulig innmaten i batteriet er laget av Panasonic - men da burde de ikke plastre bilde av Panasonic-logoen i annonsen. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...