Gå til innhold

Kortere lanse/spylerør til Nilfisk?


Alpejohn

Recommended Posts

Hei,

Kjøpte meg en Nilfisk 145.3-10 i sommer, men etter og ha brukt karcher spyleren til gamlingen i alle år syns jeg den nye har litt lang lanse/spylerør..

Kunne tenkt meg og fått dysa på der man kobler på det lange røret.. :P

Virker også ganske løs og vinglete dette oppsettet, nå har jeg ikke testa den enda, men sånn den står så virker alt ganske løst..

Finst det noe som kan ordne dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, men kan jo dele litt erfaringer.

Jeg gjorde som deg og gikk fra Karcher til akkurat samme Nilfisken som deg i våres, og hadde samme opplevelsen som deg til å begynne med.

Det tok meg to vask før jeg fant ut at jeg foretrekker oppsettet til nilfisk. Det føles litt "vinglete" som du sier før du klemmer inn triggeren, men alt er stramt og fint med en gang triggeren klemmes inn.

Fordelen er at du kan vri lansen så lenge triggeren ikke holdes inne (vri strålebildet den veien du vil). Lengden er heller ikke noe problem for meg lenger :)

Jeg ville testet litt som det er først, før jeg løp ut for å kjøpe enda mer stæsj (selv om stæsj er gøy) ;)

Det kan hende jeg har misforstått, men jeg leste det sånn at du ikke har fått testet spyleren ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at jeg ikke har fått testa enda, sikringa bare slår ut. :P Har ikke prøvd med skøyteledning mellom enda men tenkte og gjøre det. Må få bytta sikringa. :P

Men godt mulig det funker gull, ser ikke ut til at jeg finner det jeg leter etter heller. :) Får prøve og se, blir nok vandt til det etter hvert. :)

Takk for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...