Gå til innhold

UniqueFire XM-L 2 6000-lumen


Conlogo / Terje

Recommended Posts

  • Forhandlere
Conlogo / Terje

Hola

Noen som har vært borti/testa denne lykta?

Leste at den slo alle lykter i støvlene. Ble litt gira på og få testa den.

www.conlogo.no

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Den lyser nok enormt den, har en lykt fra Dx.com som bruker 3 18660 batteri. Den blir i mine øyne for kraftig til holospotting men det er vell smak og behag på lysmengden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Såg jo bra ur den der ga jo no enormt med lumen da :)

Eg kjøpte denne og er fornøgd med den, også fordi der er feste på under siden, så man kan sette den på et stativ :)

http://www.dx.com/p/palight-ets40-4-x-cree-xm-l-u2-2348lm-4-mode-cool-white-flashlight-w-grip-handle-grey-4-x-18650-227576

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har samme her i gull, ikke noe å spotte lakk med, lyser veldig bra, er litt tung vekt på den. Usikker på om det er 6000 lumen i den, har ikke noe å sammenligne med her, samt ikke noen lumen måler. Men lyser bra ja,

Billig er den også til 45 dollar.. Kjøpte min på Ebay, men husker ikke pris.. mener dog det var under 200kr ink frakt på den. (uten batterier)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Conlogo / Terje

Har samme her i gull, ikke noe å spotte lakk med, lyser veldig bra, er litt tung vekt på den. Usikker på om det er 6000 lumen i den, har ikke noe å sammenligne med her, samt ikke noen lumen måler. Men lyser bra ja,

Billig er den også til 45 dollar.. Kjøpte min på Ebay, men husker ikke pris.. mener dog det var under 200kr ink frakt på den. (uten batterier)

Så den blir som jeg fryktet, rett og slett for sterk? [emoji17] Den ble anbefalt på detailingbliss, så jeg begynte automatisk og sikle. Men bestilte nå en hvertfall, så får vi se [emoji3]

Det er jo gode lykter på Lillehammer? ;)

Ja, jeg har jo fenixen, men så denne ble sterkt anbefalt på detailingbliss. Og ettersom vi ikke har Fenix lenger hadde det vært kult og funnet noe nytt :)

www.conlogo.no

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...