Gå til innhold

Spennende produkt


Krisse

Recommended Posts

Når du vasker bilen så ruster skivene. Når du så kjører så detter denne rusten av og fester seg til felgene, noe som er kjipt når bilen ellers er ren. Så med dette produktet så slipper du at skivene ruster, og da får du heller ikke så mye rødt bremsestøv på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro WD40 eller ethvert olje/fettprodukt fungerer like greit. Kjedeolje (for motorsykler)??

Det høres ikke helt optimalt ut for bremseeffekten å ha olje på bremseskivene.

  • DCN Poeng 1

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke helt optimalt ut for bremseeffekten å ha olje på bremseskivene.

Støttes, høres meget lite lurt ut å legge olje på bremseskivene, son igjen vil trekke inn i bremsebelegg og eneste fullgode alternativ er da å bytte bremseklosser og rengjøre skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir fryktelig jålete i mine øyne. I det man har kjørt noen meter vil ethvert belegg på skivene være slitt vekk og de vil ruste igjen om du lar bilen stå en stund i fuktig vær. Jeg for min del har heller ingen problemer med dette.

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du vasker bilen så ruster skivene. Når du så kjører så detter denne rusten av og fester seg til felgene, noe som er kjipt når bilen ellers er ren. Så med dette produktet så slipper du at skivene ruster, og da får du heller ikke så mye rødt bremsestøv på felgene.

Ja, når man vasker bilen vil skivene ruste, det vet jeg. Men skal man liksom påføre dette FØR man spyler bilen slik at de ikke ruster mens du vasker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...