Gå til innhold
Marius Engel

Fjerne forhandlerklistremerker...

Recommended Posts

Marius Engel    123
Marius Engel

Hvordan fjerner jeg disse støgge forhandlerklistremerkene lettest fra lakken uten å skade? På ene siden av bilen er det litt løst på kanten som dere ser, men jeg har ikke tatt kjangsen på å bare rive det av.

Hva fjerner jeg evt. limrester med?

Helt løkt å sette på sånne merker på nybil, uten å spørre kunde først...

a5azype7.jpg

pery7y3a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Riv av, eller fjern med plastbarberblad, tørk av limrester med sitrusspray, isopropanol/blåsprit, eller i nød plasterfjerner. Litt varme fra hårføner kan gjøre de lettere å løsne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammut89    105
mammut89

eventuelt 50/50 aceton og rødsprit er veldig effektivt og brukes hele tiden av billakkerere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
StianMH    234
StianMH

Du fjerne den ved å dra dit og kreve at de tar den av. Blir det riper eller skader, så er det vel ikke noe å lure på =)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rogersolmyr    3 033
rogersolmyr

Du fjerne den ved å dra dit og kreve at de tar den av. Blir det riper eller skader, så er det vel ikke noe å lure på =)

Faktisk enig i dette, at forhandler skal sette reklameklistremerker på bilene er en uting.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius Engel    123
Marius Engel

Burde nok egentlig det ja ;)

Men, jeg må nok si at jeg ikke er særlig fornøyd med hvordan jeg ble behandlet da jeg skulle inn for å feilsøke på bremsene på bilen min hos Sande Auto Vest. Defor tror jeg at jeg gjør det selv.

Faktisk enig i dette, at forhandler skal sette reklameklistremerker på bilene er en uting.

Ja. Bilen min er ikke en jævla reklameplakat.

Den første bilen jeg hadde var full av verkstedsklistremerker, naf, tectyl, mercasol osv i bakruten... Brydde meg ikke da, men det er helt utrolig hvordan de tar seg til rette med biler som er inne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magne/Otta Detailing    384
Magne/Otta Detailing

De løsner veldig lett med lett varming med varmluftpistol, så drar du de bare av med fingrene.
Som regel blir det lite eller ingen limrester, men om det blir kan de fjernes med feks. sitrusrens som nevnt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius Engel    123
Marius Engel

De satt løst. Fullt av grus og sand mellom merket og lakken. Kjøpte sitrusspray på staples, fjerner limrester ved neste vask ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig