mmosberg

AG Leather Care Balm eller SV Leather Milk?

Skal for første gang rense og pleie skinnsetene i Audien. Det er sort Valcona skinn i den. Har en skvett AG Leather Care Balm stående i skapet men lurer allikevel på å kjøpe SV Leather Milk da jeg vil beholde den matte finishen på skinnet.

Har lest alt jeg finner av tråder om dette, men klarer ikke å konkludere. Noen er veldig fornøyde med AG Leather Care Balm og skriver at finishen blir matt og fin, mens andre skriver at det blir blankt med AG sitt produkt. Skal også nevnes at den AG Leather Care Balmen jeg har stående er noen år gammel.

Er det noen som har erfaring med både AG Leather Care Balm og SV Leather Milk som kan gi meg en tilbakemelding på om det ene produktet er bedre enn det andre når det gjelder å beholde den originale mattheten i skinnet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har brukt AG sin. Skinnet blir blankt i 2-3 dager så blir det tilbake til sin "orginale". Har kun brukt det på Saab sitt skinn, veit ikkje kordan den virker på andre.. Men eg er greit fornøgd med det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å ha annet en cg leathercream (eller noe sant) å sammenligne med, så hadde jeg tatt sv leather milk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har begge, og velger Swissvax over Autoglym anyday! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive