JanEspen

Proglazer

Noen som har testet proglazer sine produkter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet noen av produktene og de funker godt, men prisen er høy nokk på endel av det de selger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret av Oddmortenhopen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fortalte meg at deres forvask faktisk var Surfex HD ferdig blandet til 1:10. Og at felgvasken deres var Rim 7 ferdig blandet.

Ble litt skeptisk og tenkte at det umulig kunne være lov. Uansett, produktene fungerer meget godt synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fortalte meg at deres forvask faktisk var Surfex HD ferdig blandet til 1:10. Og at felgvasken deres var Rim 7 ferdig blandet.

Ble litt skeptisk og tenkte at det umulig kunne være lov. Uansett, produktene fungerer meget godt synes jeg.

Rebranding er lov så lenge en har lov/avtale på det. Det er ganske mye rundt omkring som er rebrandet, ikke bare i kjemiverden.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som at du går til en Porsche-forhandler og kjøper felgrens med deres logo på - da får du i realiteten P21s :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som at du går til en Porsche-forhandler og kjøper felgrens med deres logo på - da får du i realiteten P21s :)

Og BMW sin er vel Sonax....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom en Porsche-forhandler for en stund siden. Ifølge de var det kommet ny leverandør av felgrensen deres, så da er det ikke P21s lengre.

Han visste ikke hvem som leverte den nye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive