Jørgen

Leather healer til girspake?

Hei,

Har en 03 e-klasse med veldig slitt topp på girspaken. Har dere fargekart over slike detaljer også, slik at man kan bruke et leather healer sett der?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre det er standard svart eller anthrazite, så kreves det som regel et lite eksemplar av skinnet som vi kan sende til analyse.

Er det samme farge som f.eks seter så har de fleste biler litt "overskudd" under setene.

Men ja, den samme prossessen som man utfører på seter, dashbord, midtkonsoll osv, kan også utføres på girspak :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre det er standard svart eller anthrazite, så kreves det som regel et lite eksemplar av skinnet som vi kan sende til analyse.

Er det samme farge som f.eks seter så har de fleste biler litt "overskudd" under setene.

Men ja, den samme prossessen som man utfører på seter, dashbord, midtkonsoll osv, kan også utføres på girspak :)

Holder det å skaffe fargekode på skinnsetene fra forhandler også få farge på den måten? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk nok så er det en mørkere farge på girkulen og trekket rundt enn ellers, men da kan jeg jo hive meg på spørsmålet til DavidRS, regner med det lar seg gjøre å få tak i fargekoder her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder det å skaffe fargekode på skinnsetene fra forhandler også få farge på den måten? :)

Typisk nok så er det en mørkere farge på girkulen og trekket rundt enn ellers, men da kan jeg jo hive meg på spørsmålet til DavidRS, regner med det lar seg gjøre å få tak i fargekoder her :)

I bunn og grunn så skal det holde. Om dere tar kontakt med de og får fargekode kan vi hvertfall kontakte Swissvax Sveits og høre om det holder. Mest sannsynlig er det nok
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk. :)

Spurte om det samme per epost for 2 måneder siden, men har fortsatt ikke fått svar. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive