Gå til innhold
bmwpil

BMW E60 2004 Stavanger

Recommended Posts

bmwpil    1
bmwpil

Hei

Skulle gjerne fått gjort en jobb på bilen, hvor mye ligger full utvendig pakke på ca (boning, lakkrens, korrigering,voks, sealer finish osv) ? Eventuelt hvor mye ligger det på å få renset bilen og kun få lagt på voks for lettere vask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Pris blir litt individuelt, men;

Det siste alternativet blir nok uansett sånn at jeg hadde vurdert å gjør det selv.

Grundig avfetting,vask og tørk av bilen og legg på voks selv.

Det du bruker for å kjøpe en voks, MF og påføringspad blir nok uansett ikke dyrere, og det er fort gjort.

Antar at renset bil er utvendig vask her, eller mener du innvendig rens og utvendig voksing?

Dersom du skal ha polering blir det selvsagt noe annet, der dukker det sikkert opp noe fra noen i ditt område etterhvert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bmwpil    1
bmwpil

Pris blir litt individuelt, men;

Det siste alternativet blir nok uansett sånn at jeg hadde vurdert å gjør det selv.

Grundig avfetting,vask og tørk av bilen og legg på voks selv.

Det du bruker for å kjøpe en voks, MF og påføringspad blir nok uansett ikke dyrere, og det er fort gjort.

Antar at renset bil er utvendig vask her, eller mener du innvendig rens og utvendig voksing?

Dersom du skal ha polering blir det selvsagt noe annet, der dukker det sikkert opp noe fra noen i ditt område etterhvert..

Ahh, ja sant d, eneste er at i denne tilstanden går det ikke ann å tørke bilen siden det er så mye motstand i lakken. :) Men takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild    1 067
Arild

Kan ta den kjappe utgaven jeg. Pga mangel på garasje nå så blir det ikke noe korrigering eller maskinpolering før november tidligst, men kan ta den utvendig og evt legge voks på den + innvendig rens og skinnbehandling om det er ønskelig.

Du får sende meg en pm evt. Har samme bil selv også.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig