Gå til innhold

Her snakker vi malingsfjerner!


Haakon O

Recommended Posts

Forfriskende å se slik total mangel på hjerneceller hos duden i filmen. Tipper han har snust på litt av hvert før siden han ikke evner å forstå at ubeskyttede armer og fraværende vernebriller, maske, hansker ikke er så lurt.

"Skal vi se her...dette stoffet får lakk til å krølle seg i et rasende tempo, lurer på hva som skjer med huden på armen eller øyet om jeg spruter litt? Det går sikkert helt fint, jeg har jo gjort det før"

1967 Ford Mustang

1999 Chevrolet Blazer

2003 Chevrolet Tahoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Fant denne, men finner ikke noen som sender til Norge. Ikke er den dyr heller. 30 dollar for 1 gallon.

Kunne kanskje vært noe å prøve på felger som skal pusses opp.

http://www.oreillyauto.com/site/c/detail/MPR2/7713/N0483.oap?ck=Search_N0483_-1_-1&pt=N0483&ppt=C0171

Malingsfjerner.jpg

Er vel en hel del lettere å bare matte ned lakken om de skal lakkeres, evt finnes det bedre å tryggere metoder som f.eks pyrolyse ovn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Det der var sykt.. men så ikke helt trygt ut på filmen mtp at han kunne fått det på seg.. kan ikke være helt sunt med de gassene som dette produktet gir?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok samme jobben, men er vel langt fra samme trøkken i den?

BRUKSMÅTE:

Ferdig til bruk. Påføres fyldig og må få virke fra 20min til 3 timer før det fjernes med en skarp malerskrape eller
høytrykksspyling. Lav temperatur, særlig hard film eller tykke lag krever lengst virketid og om nødvendig,

Her er det jo snakk om 20 sekunder, ikke 20 min til 3 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Så ut som vanlig lakk som ikke likte malingsfjerneren... det kommer jo bart stål til syne under, så den tar tydeligvis grunningen også. Herlig nasty stuff :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...