Concours.no

Bilpleiekurs hos Concours

Vi holder bilpleiekurs i våre lokaler i Ski 6-7 september. Vi holder på fra kl 10 til 17 både lørdag og søndag og har plass til 12 deltakere (min 8 deltakere)

Prisen for kurset er kr 4000 og dette inkluderer mat begge dager. Skriv dere på listen her og send en e-post til webshop@concours.no med Nick, fullt navn, adresse og telefonnummer.

Kursholdere blir Bernhard Brynildsen (Brynildsen Autospa) og Lars Krokeide (Krokeide Bilpleie)

Kursinnhold:

Med unntak av vask (pga begrensede vaskemuligheter i våre lokaler) går vi gjennom hele prosessen rundt en detailingjobb.

- Claying

- Maskering

- Maskinpolering (DA og roterende)

- Interiør (tekstil, skinn, plast osv)

- Motorrom

- LSP (voks og coating)

- Dekk og felg

- Utvendig plastdetaljer

- Ruter/ruteforsegling

- Våtsliping (hånd og maskin)

Vi legger opp kurset slik at både dere som er nybegynner og de som har polert litt før skal få utbytte av dette. Stegene vil både bli vist av instruktør og kursdeltagere får prøve i praksis slik at man etter kurset har fått prøve seg på alle delene av en detailingjobb.

Obs! Bindende påmelding.

Endret av Concours.no
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail nå, jeg vil være med! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og RenogBlank melder oss på! :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg på

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen folkens.

Vi minner om kurset vi skal holde lørdag 6. og søndag 7. september.

Påmeldingsfrist er den 24. august, altså neste søndag, og det er fortsatt noen plasser ledig.

For de av dere som måtte lure så vil det selvsagt bli lagt mye vekt på Rupes Bigfoot maskinene og produktene.

I sortimentet vårt så har vi jo også masse andre produkter fra Menzerna, Gtechniq, Swissvax osv osv, og skal også innom mye av disse produktene iløpet av begge dagene.,

Slik som det ser ut nå så får vi en bil med stoffseter og en bil med skinnseter slik at man får prøvd seg på begge deler, og vi skal legge coating på en bil og voks på en annen bil.

Vel møtt til kurs hos Concours.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi minner om at påmeldingsfristen nærmer seg. Kursbilene er også klare! Vi har en 2011 Lexus RX450h og en 1998 Jaguar XJ8 4.0 LWB på programmet :)

lead2_lexusrx450hreview.jpg

Jaguar-XJ-Executive-X308-1997-2003-1600x

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok folk slik at det blir avholdt kurs, ikke sant?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir kurs som planlagt. Dere som har meldt dere på får mer informasjon på mail på mandag :)

Endret av Concours.no
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 personer til som vil på kurs. Jeg sender en mail.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en deltaker som dessverre ikke hadde anledning til å komme allikevel. Det betyr at det er en plass ledig hvis noen skulle ønske å være med til helgen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive