kris1986

Rustbeskyttelse, hulrom

Hei,

Jeg tok av innerskjermene på min Golf MK5 her om dagen da jeg leter etter rust. Der fant jeg ekstremt mye sand som lå an ned mot kanalene, det hadde begynt å korrodere noe, men så lite til at noe stort arbeid må gjøres.

Jeg har vasket godt og sprayet ned områdene med Loctite SuperClean. Er det noen som vet om voksbasert eller oljebasert rustbeskyttelse er best? Det er ikke direkte åpent mot sprut etc.

Mvh.

Kristoffer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gått for en av Dynax produktene fra Bilt-hamber. Har ikke brukt de noe selv, men i min 240 fra 1990 kan det se ut som det har blitt påført lignende produkt en gang i tiden (har samme utseende som Dynax UB. En brun og litt seig film). Jeg tror at dette er årsaken til at den bilen ikke har rustet inne i kriker og kroker ved bakre hjulbuer og inni dører.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte Bilnerden her på forumet om de kunne ta inn Dynax S50, noe de/han sa ja til, estimert leveringstid fra leverandør er i løpet av august om jeg ikke husker helt feil. Kommer selv til å bruke S50 inni dører og i noen hulrom ved siden av reservedekket i bagasjerommet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive