Gå til innhold

Foamlance m/Kärcher kobling


FredrikD91

Recommended Posts

FredrikD91

Usikker på hvor jeg egentlig burde poste denne, men jeg kjøpte en nevnt ovenfor foamlance fra Parts&Retards for en liten stund tilbake. Brukte denne to ganger å nå virker den ikke lenger....
Det som skjer er at når jeg kobler den til HT og begynner å spyle, så kommer det vann og produkt ut fra låsingen på koblingen. (altså plastikk koblingen på HT'en.
Noen som har vært borti det før? Og hvor har de billige erstatningsflasker? I rein forbannelse vridde jeg den skjevt på gjengene som igjen er av plastikk..

Sendte mail til P&R nå, men ville høre med folket også! :) ( Har prøvd to forskjellige HT'er, likt problem på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jorgenrostbo

Jeg hadde samme problemet med en foamlance jeg kjøpte på bilnerden. "stålrøret" mellom lance og karcher kobling var på min gjenget inn i begge deler. raust med gjengetape i begge ender løste problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med en foamlance jeg kjøpte på bilnerden. "stålrøret" mellom lance og karcher kobling var på min gjenget inn i begge deler. raust med gjengetape i begge ender løste problemet.

Samne her på kanon fra exint, godt med gjengeteip samt loctite 577. Holder enda tett etter 50+ ganger.

Forrige eg hadde gikk det hull i plastikkoblingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...