• 0
Gunnarmikal

hjelp.!! Hvordan skifte børste på min krauss 900w

Spørsmål

Hei, etter en halv bil begynte min krauss 900w å fjuske med press å uten, som om det er dårlig kontakt inni der, noen som har en how to? Eller en kjapp forklaring hvordan jeg skifter børste? Har 2 som fulgte med maskin. Eller er de 2"" 1 børste?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 svar til spørsmålet

• 0

Tviler på at det er børstene, sjekk heller at det ikke er kabelbrudd helt i enden - ved maskinen. Jeg har byttet både børster og hadde ledningsbrudd på min Krauss, enkelt å fikse selv :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

99 % sikkert kabelbrudd slik Krisfje sier. Opplevde det selv under jomfruturen med min maskin. Muligens ligget i klem under transport? Med butikkens velsignelse kortet jeg inn ca. 20 cm. på kabelen der den går inn i maskinen. Ble helt bra etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Svakhet den infestningen på maskinene, ræva patent...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Sjekket, kabel brudd ja. Rett før kabel går ut av maskinen, jævlig irriterende. Den er ny, så jeg får sender Mail til scandicshine å høre hvordan jeg kan gjør det. Kjipt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

et tips for å sjekke om det er brudd i ledningen i maskinenden : åpne maskinen og skru løs ledningen , ta en klypetang i enden av ledningen og dra til , er der brudd vil ledningen vil den da ryke og da ser du hvor du skal kappe ledningen for å komme "bak" bruddet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Sjekket, kabel brudd ja. Rett før kabel går ut av maskinen, jævlig irriterende. Den er ny, så jeg får sender Mail til scandicshine å høre hvordan jeg kan gjør det. Kjipt.

Hvis du vil slippe mye styr, så er det gjort på 10min å kutte ledningen og så feste på nytt. Gjort det selv ;)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Har ordnet med scandicshine, veldig bra service hos de. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive