Gå til innhold

Barebones alternativ?


Hyperd

Recommended Posts

Hei!

Hvilke alternativ har bilnerden til CG barebones?

Jeg ønsker noe som jeg kan bruke inne i skjermene og på dekkene. Barebones er relativt rimelig og kommer i 5 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Jeg er veldig fornøyd med både CG hyper coat, selv om den er litt klissete så sitter den lenge.

Ellers har jeg prøvd ut Satin og er veldig fornøyd med denne også, at Satin er gel gjør det veldig enkelt under påføring samt den er ikke så klissete, veldig enkel å få av felg kanter etc.

Dressle er forsåvidt også fin i den grad at den ikke klisser og fungerer fint på grill, små lister etc, men synes ikke denne varer i så lang grad som Hyper coat og Satin, skjolder også mye lettere da den tørker veldig fort inn, spesielt i det varme været som er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ProGlazer sin gummi og vinylfornyer funket meget godt i hjulbuer, skulle også være bra på dekksider iflg selger, selvfølgelig;p

Saab 9-3, 2004 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnerden har vel ikke proglazer:p

Cg hypercoat fungerer fint

Så ikke hvilket forum denne var postet i på tapatalk, da kan det bli et problem :P

Saab 9-3, 2004 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg synes ikke Bare bones er så god på det den er laget til. Som et vanlig plastprodukt er den god /(hvis man vil ha blankt utseende), men i hjulbuer synes jeg ikke den holder det den lover. Det blir veldig fint der og da, men holdbarheten er ikke noe særlig da den forsvinner så fort den er i kontakt med vann.

Derfor vil jeg tro at uansett plastprodukt du ønsker å bruke i hjulbuene dine så vil du ikke få noe dårligere resultat enn Bare bones gir. Vil du ha dette holdbart så tror jeg at jeg ville gitt Polytrol en kjangs. Dette produktet har du vel fra før av også?

Eller så ville jeg kjøpt en av de billigste plastproduktene som BN selger og bare testet hvordan den fungerer i hjulbuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Øyvind, det stemmer at jeg har polytrol, så skal prøve dette.

Tror nok jeg skal gjøre dette i forbindelse med at jeg bytter hjulene til vinterhjul(i okt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...