Gå til innhold

240 I Vinterstemning


Colli

Recommended Posts

Skjult

Fant ett bilde av bilen en kald vinterdag. Bildet er tatt på et lokalt lite fjell. Fotografen er en venninne (StiligeCecilie)

20080121-IMG_9727_28_29_30_tonemapp.jpg

Her er ett fra volvotreff på ikea for noen uker siden... samme fotograf

colli240.jpg

Ingenting er gjort med lakken siden i høst, da den fikk full runde med mg80, mg21 og nxt tech wax. Kun vasking... Stakkars som må vinterkjøres! :(

Lenke til kommentar
Skjult

Ganske flott den 240'en din, blank og fin :) Syns faktisk den kler den laguna leppa du har montert.

Hvordan fungerer fk maskineriet? Hvilken girkasse har du?

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Skjult

Blank er den ja, men full av riper og steinsprut nå. Glad jeg har lys lakk.... FK fungerer utmerket den nå, etter litt sykdommer i begynnelsen. M47 (jeg prøver å kjøre pent).

Lenke til kommentar
  • Admins
truhaa
Skjult

Volvo i solnedgang.......ser bra ut Colli, bare å få dratt av all vintermøkka nå....skjuler seg enda blankere ting under :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
  • Admins
truhaa
Skjult

Vaske Kangoon i gården i dag før jobb jeg....litt jetseal også....ble så fin atte... kommer bilder i egen post....

Må være greit i Bergen nå om dagen vel?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...