Gå til innhold

(Tifu) Kastet gtechniq mitten i sinne i dag


Hyperd

Recommended Posts

(Today I fucked up - tifu tråder er vanlige på andre forum, lager min egen her)

Jeg har tidligere beskrevet hvordan jeg kjøpte en ny gtechniq mitt (langhåret jævel som kan forveksles med en slapp katt) for å bytte ut en sliten mitt som har blitt brun og svart.

Problemet var bare at gtechniq mitten havnet i vaskemaskinen etter første vask - noe den absolutt ikke skal, den så ut som om jeg hadde vasket tyggegummi ut av munnen på en slafsete tenåring.

Så jeg startet å vaske med den, samtidig som jeg bannet over min egen dumskap.

Så klarte jeg å komme innom hjulbuen med mitten og i stedet for rense den så gikk den rett i søppelet (eller bosset som det heter).

For jeg hadde jo kjøpt ny svamp fra bilnerden som jeg gledet meg til å bruke. Jeg trippet inn som en unge i en godtebutikk, rev av plasten på svampen som om det var klærne av kona som hadde våknet fra sofaen og sa at nå måtte jeg kjappe meg før leggetid.

Og der sto jeg med svampen ømt i hånden, som en liten sårbar fugl, klar til å bre de silkemyke vingene sine over bilens sarte lakk.

Jeg dyppet den ned i bøtten og løftet den triumferende opp igjen. Hadde ikke alle naboene vært på ferie så hadde de sikkert samlet seg til en øredøvende applaus.

Men så, så skjedde sviket. Svampen hang ikke på hånden som mitten. Den var tung og våt og sleip som gamlekjæresten på bygdedanns, og så slengte den seg ut av hånden:

3eruve4u.jpg

Så var det vel bare å vaske ferdig da...

Endret av Hyperd
  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdende lesing om ikke annet :)

Du får nok taket på det etterhvert, og nå har du jo en egen svamp til hjulbuer ☺

Endret av bsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...