Olausse

Gardintrapp/plattform?

Hva er best mellom plattform og 2 trinns gardintrapp?

http://biltema.no/no/Bygg/Arbeidsredskaper/Multistige/Stigekrakk-86761/

http://biltema.no/no/Bygg/Arbeidsredskaper/Gardintrapp/Gardintrapp-26202/

Med gardin trappa så kan man jo lene seg inn mot bøylen, men det kan man jo ikke med plattformen, men der har du et litt større speketer og bevege deg på, er jo ikke mye, men litt værtfall.

Noen som har noen formeninger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte stigesaken fordi den er mer stabil enn gardintrapp og tillater større bevegelsesfrihet enn gardintrappen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best til hva? Gardintrappa til biltema har jeg dårlig erfaring med. Ustabil å dårlig trygghetsfølelse. Skal du vaske biltaket så liker jeg personlig totrinns arbeidsplattform best. Men mitt tips er å ikke spar penger på slikt. Kjøp noe som står stødig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt en sånn plattformen når jeg har polert tak osv synes den fungere bra:) litt uskker på om den er fra biltema men

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker ofte sånn stigekrakk på vanlige biler. Veldig greit og ikke noe som hindrer meg i å bevege meg.

Men bruker også sånn multistige innimellom da jeg jobber med varebiler som ofte er både høyere og lengre.

Veldig deilig å kunne bevege seg litt til begge sider uten å måtte flytte på hele greia som jeg måtte da jeg brukte gardintrapp. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte jo selvfølgelig å skrive hva formålet var ja. Er polering av tak i hovedsak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruskasse®

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker en 4trinns Zarges A-trapp fra proffpartner. Veldig god kvalitet og stødig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg går får plattform/stigekrakk da jeg kan bruke den til vask av litt høyere biler etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive