StianMH

Biltema sammenleggbar bøtte.

For en liten tid tilbake kjøpte jeg en sammenleggbar bøtte fra Bilrema. Tenkte at til 49.90,- så måtte jo den testes ut.

Førsteinntrykk er at den virker veldig "solid". Det er kraftig PVC belagt polyester som virker til å være av god kvalitet. Den kom levert i en "veske" som gjør at den fint kan pakkes sammen og ligge i vesken, når den ikke er i bruk.

Det å fylle den opp med vann er ikke akkurat hokus pokus, man "drar" den bare ut, og den detter sammen med en gang når den ikke er fylt.

Når den først får vann i seg, så står den stødig og er veldig fin å bruke.

Til 49.90,- vil jeg absolutt si den er verdt hver eneste krone. Den er superhendig å ha med seg, rommer 11 liter vann og virker å være i god kvalitet.

Tett og solid, og veldig kurrant håndtak.

Kan fint anbefales til andre.

Link til produktet.

http://biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Kjokken-og-vann/Sammenleggbar-botte-39634/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft, men du sier den detter sammen med en gang det ikkje er vann i den, så når du bruker svamp\hanske og tar mer og mer vann utav, bare detter den sammen?

Har SV sin versjon, og der er det plastikk stenger du setter i sida, som holden den uttrekt.

139f6415e363a67879c3dbe6eb7400e6_2.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, den holder seg ganske greit oppe selv med bare litt vann i. Klart den kunne vært bedre sånnsett. Men hvis man holder bøtta, som jeg pleier å gjøre, så funker det veldig fint. Den veier jo nesten ingenting i tørrvekt.

SV sin virker jo der igjen mer tungvinn ettersom du må "sette" den sammen for hver gang :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den er nok litt mer tungvindt, men også mer stabil med lite vann i.

Tar dog bare 12,3 sekund og stikke i de 2 plastbitene.

Men godt alternativ om det er lite plass i bil på ferie.

:thumbs: for test!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge hadde du vann stående i bøtta? Jeg har en så og si identisk som jeg kjøpte hos GS Bildeler. Denne begynner å svette etter en liten stund med vann i. Ikke at det gjør så mye da, for man får jo vasket bilen ferdig lenge før bøtta har svetta ferdig :P

Men uansett så er de veldig greie å ha med på tur for slike som oss med lite bagasjeplass :)

Endret av Stig J
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel egentlig bare hatt vann i bøtta i rundt 60 minutter. Så kan ikke gå "god" for at det holder veldig lenge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt inn denne i forbindelse med bilferie.

Har testet den og synes den virker veldig bra. Praktisk oppbevarings "pose" følger også med.

Tommel opp :-)

IMAG0403.jpg

IMAG0401.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive