Gå til innhold
Christer

S&S BMW X3 2.0d 2005-modell

Recommended Posts

polishduden    2 607
polishduden

Du burde fått multi cred for alle kremjobbene du tar på deg. Du er ivertfall ikke selektiv :D tror "Sorry bro. No can do" hadde liggi på manges lepper etter å ha åpna og sett inni der!

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 888
Christer

Jeg priset interiørjobben på denne en del høyere enn den utvendige jobben, for å si det sånn...

• DCN Poeng 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alexanderst    1 876
alexanderst

Fra gråstein til gull. HOF! Det interiøret der så rett og slett helsefarlig ut før du gjorde det strøkent :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Utrolig løft :) Det der kan ikke forsvares utifra hvordan yrke man har, langt over det som er helsemessig. Er ikke alle jeg ville dratt hjem på besøk til for å si det sånn... Cred i lange baner!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Audi S8    4 597
Audi S8

For en jobb du har uført her!! dette var fra gråstein til gull ja! godt jobbet :) utrolig mye bra arbeid her :D

Cred!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freebird    16
Freebird

OK, jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden. DETTE er det værste jeg har sett. Skremmende at det i det hele tatt er mulig å la bilen forfalle såpass innvendig før man tar tak i det. Hvis ikke denne havner i HOF så forstår jeg ingenting. Makeløst rett og slett. Cred!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LAS84    75
LAS84

Virkelig imponert over utført arbeid. Interiøret var jo helseskadelig som flere har nevnt og jeg hadde nesten pakket meg inn i vernedrakt før en begynte der. :P

Solid Cred for denne S&S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DeejayTID    29
DeejayTID

Er det mulig å mishandle sin egen bil så kraftig? Med god samvittighet enda?

Hehe, har bil til 700k med lyst skinninteriør. Gutta, jeg gir meg en god f... i å bry meg om den dritten altså. Så lenge bilen går så er jeg fornøyd.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndréE90    57
AndréE90

Helt rått, en skikkelig redningsoperasjon! Hvis det hadde gått an med flere enn en Cred så hadde du fått det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

ÆSJ, det var rett og slett kvalmt inni den bilen her. Cred bare for å ta på deg jobben. En cred for innvendig jobb, og en ny cred for utvendig jobb.

Dette er en bil jeg aldri hadde orket å ta på meg innvendig. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
D.Mikalsen    2 908
D.Mikalsen

Kvalitetsjobb i alle ledd!! :) Vet ikke om det er lov å skrive stygge ord her, men fy **** den så helt j***** ut både innvendig og utvendig, tror innvendig var det mest sjokkerende for min del.. :mellow: Vellfortjent løft på en flott bil, nydelig! De ferdigbildene kontra ved ankomst er helt natt/dag, tilfredsstillende bare å se det interiøret bli fint igjen. Cred følger selvfølgelig med kommentaren! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakken    125
Bakken

Fy søren for et interiør! :blink: Ble bra tilslutt da. Tommel opp! :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer R    2 168
Christer R

For en interiør jobb,trur eg hadde snudd i døren der,eller gitt en pris han ikke kunne sagt ja til :)

Absolutt credverdig jobb dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig