Gå til innhold

Polere rundt emblem?


thomasro93

Recommended Posts

StianMH

Q-tips eller detail pinne :)

Evnt pad.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett noe smartere enn qtips/detailersticks med en dæsj polish på og å ta tida til hjelp.

Petter smart ville ha modda et elektrisk tannbørste hode og satt på en liten bit av en skumpad ;)

Alternativet er å skaffe nye emblemer/decaler, da de kanskje er litt slitt læll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett noe smartere enn qtips/detailersticks med en dæsj polish på og å ta tida til hjelp.

Petter smart ville ha modda et elektrisk tannbørste hode og satt på en liten bit av en skumpad ;)

Alternativet er å skaffe nye emblemer/decaler, da de kanskje er litt slitt læll?

Eller lime på en skumpad på en lignende gjenstand: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Polerverktoy/Polerskive-bomull-192039/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å håndpolere selv på en skikkelig sliten bagasjelokk. Når jeg ikke fikk det til så kjørte jeg like godt maskinen over emblemene.

Det ble bra det :)

......men sikkert ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hvis emblemene skrår pent ned mot lakken kjører jeg over med maskinen, og det har funket bra så langt. Hvis de derimot har skarpe kanter maskerer jeg dem, polerer så tett inntil jeg klarer med maskinen, og pirker med q-tips til jeg blir lei og sier det er bra nok... Jeg har etpar ganger vært inne på tanken om å bare skrelle dem av og kjøpe nye, men så langt har det blitt med tanken. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...