Gå til innhold

tape


Typer

Recommended Posts

Det er mye 3M maskeringsteip det går i her, etter hva jeg har sett. Bruker selv grønn 3M som man blant annet får tak i hos Bilnerden. Har lest at Biltema's teip etterlater mye rester og er delvis vanskelig å få av, har dog ikke prøvd denne selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ja grønn 3m fungerer godt :) Og den farger ikke av på pad som enkelte andre maskeringtaper.Ikke at det gjør så mye med padene, men det kan være irriterende ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Tessa og 3M teip (blå og grønn fungerer godt)
Hvordan noen sliter med å få av igjen Biltema teip skjønner ikke jeg.. har i grunn alltid slitt med å få den til å sitte fast i det heletatt.. håpløst å bruke.. Bruk noen kr ekstra på skikkelig kvalitetsteip, og husk at teip er fersk vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Går utelukkende i blå 3M 3434 hos meg, da jeg liker denne bedre enn den grønne (3M 233+), hovedsaklig fordi den ikke etterlater limrester eller er vanskelig å få av.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Ser det er masse av blå 3M 3434 tape på ebay, til OK priser. Og lite og dyrt utvalg av den grønne 3M 233+

Får prøve meg på den blå tenker jeg, blir nok å dra den av samme dag, evnt. dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...