Gå til innhold

Bil dekket med tynt klissete lag/nupper


Inflames662

Recommended Posts

Inflames662

Bilen har stått en helg i oulu, Finland. Når jeg nå skulle ut å kjøre igjen merker jeg at hele bilen er dekket i et lag med noe klissete greier. Føles ut som om noen har helt brus utover hele bilen. Hele bilen har masse små nupper, både lakken og vinduene. Egentlig ikke sånn kjempeklissete heller. Noen som aner hva dette er og hva som skal til for å få det bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inflames662

Ja, er nok kvae ja. Takk for tips, prøvde å oppdrive en selvvask her i Finland, det var lettere sagt enn gjort. Måtte ty til en maskinvask uten børstet som egentlig ikke fjernet veldig mye. En uke til jeg er hjemme, og tenker at det ikke er lurt å la det sitte på så lenge. Får kjøre rundt å lete i morgen å se om jeg finner en selvvask som kanskje fjerner mesteparten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian911

Ja, er nok kvae ja. Takk for tips, prøvde å oppdrive en selvvask her i Finland, det var lettere sagt enn gjort. Måtte ty til en maskinvask uten børstet som egentlig ikke fjernet veldig mye. En uke til jeg er hjemme, og tenker at det ikke er lurt å la det sitte på så lenge. Får kjøre rundt å lete i morgen å se om jeg finner en selvvask som kanskje fjerner mesteparten..

Prøv med Vodka:-) lett å finne i Finland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...