Gå til innhold

Posten


JonasNordvoll

Recommended Posts

JonasNordvoll

Da var det endelig helg å ukens prosjekt kom rullende inn innkjørsla kl 9 imårres men jeg satt trofast å ventet på en pakke som skulle komme idag fra scandicshine!

Klokken ble ca 10 å der kom pakken til posten, kjører bortover for å hente den men synet av en pakke som tilsynelatende hadde falt minst 3etg sto der! 2/3 dunker med CG produkter var helt ferdig, De var begge lek. Pakkelappen var uleselig å hele esken luktet luber!

Har dere hatt problemer med skader under transport ?

2014-07-05095854_zps50e7093a.jpg

2014-07-05095840_zpse1ac800b.jpg

2014-07-05095825_zpsc9027de2.jpg

S&S

S&S #6 MB E-Klasse #5 Volvo V70 #4 VW E-Up! #3 Audi A6 Avant #2 Honda Civic

Kjører nå: 03 Vectra C GTS

                15´VW E-Up!

                99´ Mercedes Benz CLK 230K

Gyeon Certified Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilstereo'en Simen fikk med sin nåværende bil. Blant annet 9x6 høyttalere i bokser, den ene av disse var beyond repair, totalt smadret av Posten. Hadde ikke tenkt å bruke disse, så jeg gadd ikke å gjøre noe med der og da.

Det er jo Posten sitt ansvar, så det er vel bare å ringe dem å få det erstattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Man har vel forsikring når man sender med sporing.

De historiene jeg har hørt, er posten flinke til å rydde opp i sånne saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JonasNordvoll

Har skrevet skademeldingen å levert de skada produktene, men det tar vell sikkert lang tid før jeg får nytt tilsendt

S&S

S&S #6 MB E-Klasse #5 Volvo V70 #4 VW E-Up! #3 Audi A6 Avant #2 Honda Civic

Kjører nå: 03 Vectra C GTS

                15´VW E-Up!

                99´ Mercedes Benz CLK 230K

Gyeon Certified Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet skademeldingen å levert de skada produktene, men det tar vell sikkert lang tid før jeg får nytt tilsendt

Har du tatt kontakt med Scandicshine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drar til postkontoret som leverte ut pakken din evt så fyller du ut skade skjema, hvor ene blir sendt til posten og andre skal sendet til avsender. De er veldig flinke på å ordne opp i det .
Hvorfor pakken din har lekasje er pågrunn av pakkebånda på østlandsterminalen ble byttet tidligere uken her og da hadde de strammet båndet for hardt og da ble alt klemt sammen når maskiene bare stoppet opp og da ble alt trykket sammen . Fikk høre det fra postkontoret når jeg henta pakken min i går .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy Inge

Hvorfor pakken din har lekasje er pågrunn av pakkebånda på østlandsterminalen ble byttet tidligere uken her og da hadde de strammet båndet for hardt og da ble alt klemt sammen når maskiene bare stoppet opp og da ble alt trykket sammen . Fikk høre det fra postkontoret når jeg henta pakken min i går .

Høres egentlig ut som en fornuftig forklaring.

På en annen side viser det at "plastpose-forseilinga" til Scandicshine virker som den skal :)

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JonasNordvoll

Posene funket ja! Viss man ser bort ifra en rift i "luber" posen men takk gud for at det blir pakket slik! :)

S&S

S&S #6 MB E-Klasse #5 Volvo V70 #4 VW E-Up! #3 Audi A6 Avant #2 Honda Civic

Kjører nå: 03 Vectra C GTS

                15´VW E-Up!

                99´ Mercedes Benz CLK 230K

Gyeon Certified Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...