todden

Vasketemperatur på mikrofiberpads fra Meguiar´s

Jeg ville ikke prioritert å få vekk farge, men få de ren for produkt.Jeg ville lagt de i Zalo/surfex vann ett par timer også kasta de rett i maskin på skylling.Eller for hånd, siden jeg ikke vet om limet på de tåler f.eks 70 grader før den kan løsne.Sannsyneligvis tåler de litt varme.Meguiars tåler ofte en del :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Men hva med vanlige skumpads? Hvilke temperatur brukes på dem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Men hva med vanlige skumpads? Hvilke temperatur brukes på dem?

Kommer veldig an på hvilke pads det er.F.eks gamle Scholl pads kunne limet lett løsne .Og uber tåle mye mer.Jeg vasker for hånd like etter bruk siden det er mye lettere da.Lager trykk med hageslangen og spyler det ut.Presser ut vann og gjør det ett par ganger til om nødvendig.Finnes mange metoder :)Om det er litt etter bruk tar det plutselig en god del lengre tid å få ut alt.

http://www.detailersclub.no/forum/topic/5527-hvordan-vaske-pads/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker 40 grader. Har dårlig erfaring med å kjøre de så varme at limet løsner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 grader i maskinen her også, stort sett kjører jeg dem rene på padwasher etter endt arbeidsøkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Limet på mine slapp ved 40 så 30 er maks her i gården

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, limet på mine har også løsnet. Da har de blitt liggende med varmt vann fra kranen i Surfex et par timer før jeg har vasket dem rene for hånd. Noen av dem har også fått en runde i maskin. Men limet har løsnet på en del av dem, dog ikke alle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skyller mine godt først og lar de få en omgang på 30 grader. ikke noe mer enn det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive