Gå til innhold

Rss feed


pOwerslave

Recommended Posts

pOwerslave

Jeg ønsker meg Rss feed, slik at det dukker opp en enkel oversikt over nye emner. Blir slitsomt å sitte å trykke f5 på siden i lengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge! ble meget bra, akkuratt slik jeg ønsket meg. Tusen takk. :D

Kult skrivebord!!

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pOwerslave
Kult skrivebord!!

bruker rainlendar kalender, denne har masse pluggins osv. anbefalles for de som liker å ha orden kalenderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Virker som den funker enda, men den tar bare emner og ikke innlegg. Du vil kanskje at den oppdaterer på innlegg også?

For fikk bare mulighet til å velge emner. Skal uansett sjekke det opp mer nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som den funker enda, men den tar bare emner og ikke innlegg. Du vil kanskje at den oppdaterer på innlegg også?

For fikk bare mulighet til å velge emner. Skal uansett sjekke det opp mer nøye :)

Noen som vil forklare meg hvorfor jeg burde savne denne funksjonen?? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pOwerslave

det forklarer en del ja...er greit å få oppdatert både nye emener og innlegg.

@offroad: Jeg savnet funksjonen da jeg er innom en 5-6 forum hver gang jeg er innom maskina. Er utrolig lettvind med RSS da jeg slipper å fysisk besøke siden for oppdatering. RSS oppdaterer seg selv med nye innlegg / nyheter, som igjen dukker opp i et lite vindu på skrive bordet. slik som i skjerm dumpen min lenger opp i tråden. Fint på jobb også, da det ikke ser ut som at sitter å surfer i hele arbeidstiden :D.

min faste surferunde består i hovedsak av:

detailersclub.no

mbentusiastklubb.com

mercefreaken.com

merceforumet.com

hw.no

digi.no

itpro.no

itavisen.no

vg.no

dagbladet.no

aftenposten.no

nettavisen.no

gd.no

Blir som sagt en god del nyheter som skal konsumeres på kort tid. Sparer fort en del tid med slike funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

RSS er genialt ja :) men må få den til å oppdatere innlegg også. Uten det er det ikke så mye poeng med den på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ser at hw.no har se nye innlegg på sin RSS men funker akkurat likt som her. Ser altså bare emner hmm..

De bruker samme forum (IPB) så virker som man bare har mulighet til å vise emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...