dj john 163 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 (endret) Lurer på å senke Bmw f20 min før vinteren,fikk pris på H&R fjærer og jobb til ca 8000kr med 4 hjulskonreoll.Men da bilen min har gått 71000km så lønner det seg vell å bytte demperene forran da de bak er byttet for ca 5000km siden på garanti,fikk pris på dette også til 10400kr..men det jeg lurer på er hvor bra dette blir med orginale demperer,blir den kjempestiv så man må bruke nyrebelte?eller anbefaller dere kw,Hartge eller Eibach.Takknemlig for alle svar :)ps H&R senkesettet senker 35mm forran og bak. Endret 2 Juli, 2014 av dj john Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-S 137 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Har kjørt flere biler med H&R senkefjærer på orginale dempere, og de har beholdt en del komfort, men samtidig blir de litt mer sportslige... Jeg syns ikke det blir for stivt på noen måte ihvertfall. Hvordan de er med andre dempere har jeg ikke noe erfaring med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Concker 1 251 Skrevet 2 Juli, 2014 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Hvor stiv/myk en bil blir har veldig mye å si på biltype som merke på senkesett.. f.eks blir en mk1/2 golf uansett super stiv, mens en A4 B5 nesten uansett beholder mye comfor, selv på billige sett. Siter Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '19 E-tron 55 SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj john 163 Skrevet 2 Juli, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Ja det er jo det jeg håper på at den blir litt stivere men sammtidig beholder comforten ,men hva tenker dere om prisen og om det å bytte fremre demperne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen 0 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Hva som er komfortabelt (nok) er i høyeste grad subjektivt. Noen synes biler levert med sportsunderstell og lavprofil fra fabrikk er ukomfortabelt og ubrukelig, mens andre kjører med justerbare understell skrudd ned max, hjul som fyller hele hjulhuset, og en runde med tape på felgene - og synes det gir tilstrekkelig komfort. Mitt beste tips er at det er kun du som behøver å bli fornøyd. Søk opp noen kamerater med de ulike alternativene du vurderer. Alle entusiaster jeg har vært borti synes det er stas når noen spør om å få sitte på eller kjøre en runde.. På nettsidene til BMW-klubben eller Bimmers burde du relativt enkelt finne et oppsett du også kan bli fornøyd med. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse 25 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Ikke for å være døll, men jeg opprettet Senketråden for en tid tilbake. Kult om vi kunne samlet alt der http://www.detailersclub.no/forum/topic/19389-den-store-senketraaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen 43 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 BMW + Eibach = sant Siter Mercedes Benz W211 Suzuki GSXR1000 K7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndréE90 57 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Vil si at det er å kaste bort penger på å bytte demperne når de er i helt fin stand. Bilen har ikke akkurat gått så altfor mye. Flere av mine venner som har hatt dobbel kilometerstand og senket med org dempere. Der er det null problem og de sier at bilen er litt stivere enn før men like komfortabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikRinge 18 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Det ryker en god del komfort ut vinduet. Alt annet er tull. Senking er for jålebukker (som meg selv) som er villige til å ofre det for andre goder. Har selv senk på min nåværende 3er (e90) og hadde også på to av mine tre gamle 1ere. (både coupe og vanlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndréE90 57 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Det ryker en god del komfort ut vinduet. Alt annet er tull. Senking er for jålebukker (som meg selv) som er villige til å ofre det for andre goder. Har selv senk på min nåværende 3er (e90) og hadde også på to av mine tre gamle 1ere. (både coupe og vanlig) Det kommer an på demperne du har, har man M sport dempere blir det selvfølgelig stivere enn hvis man har standard dempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikRinge 18 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Det kommer an på demperne du har, har man M sport dempere blir det selvfølgelig stivere enn hvis man har standard dempere. Selvsagt, glemte å nevne det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig J 608 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 (endret) Kjører selv med H&R fjærer og originale M-Tech dempere på Z4en. Ja, den er stiv, men den ble ikke så mye verre enn den allerede var. Endret 2 Juli, 2014 av Stig J Siter Mine BMWer Instagram: Privat: @stigj77 Bil: @bmwe86driver Gnikk: @unikbilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius! 28 Skrevet 2 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 2 Juli, 2014 Det ryker en god del komfort ut vinduet. Alt annet er tull. Senking er for jålebukker (som meg selv) som er villige til å ofre det for andre goder. Har selv senk på min nåværende 3er (e90) og hadde også på to av mine tre gamle 1ere. (både coupe og vanlig) Hvordan senk har du på din? Bilder? Har selv en e91 med m-sport understell men den er altfor høy!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj john 163 Skrevet 3 Juli, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 Juli, 2014 Mange av de nye Bmw ser ut som de står på stylter ,min har ikke M-sport understelle eller sport selv om det er en sport Litt stivere går helt fint bare det ikke blir så stivt at den stutser avgårde .Takk for mange gode svar Her ser dere at senking må til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikRinge 18 Skrevet 3 Juli, 2014 Rapporter Share Skrevet 3 Juli, 2014 Hvordan senk har du på din? Bilder? Har selv en e91 med m-sport understell men den er altfor høy!! :-) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47727787&editAd=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.